וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: האחים הררי איימו על יהלומן ברצח

עדי שמחוביץ

14.12.2008 / 11:29

מכתב האישום עולה כי השניים איימו לרצוח את ילדיו ולאנוס את אשתו של סוחר יהלומים שלא הסכים לחתום להם על שטר חוב

לבית משפט המחוזי בבאר שבע הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד רוני הררי ודוד הררי בגין סחיטה באיומים וקשירת קשר לביצוע פשע. מכתב האישום, שהגיש עו"ד יואב עטר מפרקליטות מחוז דרום, עולה כי השניים קשרו קשר עם אחרים לסחוט באיומים תושב אשדוד שעוסק בתחום הסחר ביהלומים בארץ ובחו"ל.

במהלך חודש אוגוסט האחרון, הגיש היהלומן תלונה במשטרה בעיר אנטוורפן שבבלגיה כנגד אדם בשם אבי אסרף, בה נטען כי אסרף שדד ממנו באלימות יהלומים בשווי 350 אלף דולר וכן סכומי כסף גבוהים במזומן. כשבועיים לאחר חזרתו ארצה של היהלומן, הגיע דוד הררי יחד עם אדם נוסף לביתו. הררי, הציג עצמו וביקש מהיהלומן לספר לו את גרסתו לאירועים עליהם הגיש תלונה בבלגיה. הררי גם ביקש מהיהלומן לקבוע פגישה עם אחיו, רוני, ומסר לו את מספר הטלפון שלו.

סוחר היהלומים לא יצר קשר עם רוני ומספר ימים לאחר מכן, קיבל טלפון מדוד שהורה לו להתייצב בקניון ה"סי מול" באשדוד בשעה תשע בערב. היהלומן הגיע למקום ופגש שם את דוד מלווה בשישה גברים נוספים, שהורו לו לנסוע עימם לביתו של רוני. עם הגיעם לבית הורה רוני ליהלומן לא לדבר ואמר: "אני לא רוצה לשמוע מילה, למה לא התקשרת אליי? קיבלת צ'אנס מאח שלי להתקשר אליי ולא כיבדת אותי". נוסף על כך, אמר לו רוני כי אסרף סיפר לו סיפור שונה על התקרית בבלגיה וכי עליו לשלם 270 אלף דולר.

עוד עולה מכתב האישום, כי לאחר שהסביר היהלומן את גרסתו לאירועים, ולאחר שרוני התקשר לאדם נוסף בשם "מישל", אמר ליהלומן כי יעשה לו הנחה: "תן לי 50 אלף דולר ונגמור את הסיפור הזה". לאחר שהיהלומן אמר כי אין לא סכומי כסף כאלה, הלך דוד למכוניתו והוציא את רישיונות הרכב. אז אמר לו רוני כי ידוע לו שהוא קנה בית ושיש לו את סכום הכסף אותו הוא דורש. הוא דרש מהיהלומן לחתום על שטר חוב על סך 50 אלף דולר, ומשסירב, איים עליו, תוך שהוא משחק באקדחו: "אתה לא מכיר אותי, אני יכול לרצוח לך את הילדים, לאנוס לך את האישה, אפילו אם תירצח אחרי זה אשתך תמשיך לשלם לנו".

בלית ברירה, חתם היהלומן על שטר החוב וכבר למחרת בבוקר רכש כרטיסי טיסה לעצמו, אשתו וילדיו ובו ביום נסע לחו"ל שם שהה מספר ימים. אלא שכחודש לאחר מכן הגיע דוד הררי עם אדם נוסף לביתו של היהלומן. אשתו של היהלומן סירבה לפתוח את הדלת וצעקה כי תזמין משטרה. השניים שמעו את צעקותיה ועזבו את המקום.

במקביל להגשת כתב האישום, ביקשה הפרקליטות מבית המשפט להאריך את מעצרם של האחים הררי עד תום ההליכים בעניינם. לאחר הדיון, אמר לוואלה חדשות פרקליטו של רוני הררי, עו"ד גיא פרידמן כי "שני הפרטים היחידים שנכונים בכתב האישום נגד מרשי, הם תאריך הלידה ומספר תעודת הזהות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully