וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסים אלפרון ישוחרר מחוסר ראיות

נתיב נחמני

14.12.2008 / 9:51

החוקרים היו אמורים לבקש הבוקר מבית המשפט את הארכת מעצרו בשנית, אך נראה שלמרות החשדות - למשטרה אין ראיות נגדו

שבוע לאחר שניסים אלפרון נעצר בחשד להחזקת אקדח וקשירת קשר לביצוע פשע ושישה ימים לאחר שבית המשפט הורה להאריך את מעצרו, המשטרה נאלצת לשחרר אותו. זאת אחר שלא הושגו כל ראיות שיחזקו את החשדות נגדו.

אלפרון נעצר בערב יום ראשון בשבוע שעבר יחד עם עשרות חשודים נוספים לאחר שבקטנוע של אחד מהם, שעמד מחוץ למסעדה בה ישבו, נתפס אקדח. במהלך הלילה שוחררו רוב החשודים שנעצרו לאחר חקירה קצרה ולמחרת היום הובאו לבית המשפט כחמישה חשודים בלבד, בהם אלפרון ובעל הקטנוע. בתחילה נראה מעצרו של אפרון שאפתני - פרליטיו טענו שהמשטרה לא תצליח לקשור אליו את האקדח בשום דרך, כיוון שנתפס בשטח ציבורי ובכלי רכב של אדם אחר. עם זאת, המשטרה טענה שהחבורה נפגשה כדי לתכנן פשע. טענה שחוזקה על ידי שופט המעצרים שאמר: "האירוע אינו נקודתי והוא חלק ממכלול שלם אשר הוצג בפניי, כך שהשאלה מי נגע פיזית באקדח אינה מעלה ואינה מורידה", והוסיף: "כולם יודעים מה ניסים אלפרון תכנן".

בהחלטתו אף אמר השופט שלא יפרט את תוכן קשירת הקשר בין החשודים, "משום שיהיה בכך כדי להלהיט את הרוחות ואפשר חלילה לגרום לשפיכות דמים נוספת ומיותרת". אך נראה כי למרות המידע המודיעני שיש לכאורה נגד אלפרון, מעצרו הגיע מוקדם מדי - טרם הצליחו החוקרים לאסוף ראיות של ממש. הבוקר, היו אמורים חוקרי המשטרה להביא את אלפרון ושותפיו לכאורה לבית המשפט ולבקש את הארכת מעצרם בשנית. שלושה מתוך חמשת החשודים, בהם בעל הקטנוע, יובאו להארכת מעצרם, בעוד אלפרון ישוחרר לביתו בתחנת המשטרה. "שמחנו שהמשטרה התעשתה, רק חבל שלא עשתה זאת מוקדם יותר", אמר היום לוואלה! חדשות עו"ד גיא פרידמן, המייצג את אלפרון יחד עם עו"ד שי נודל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully