וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייגלין: "ביבי הוא תופעה חולפת"

13.12.2008 / 22:44

יו"ר "מנהיגות יהודית כתב לפעיליו, כי "אנו עומדים בפתחה של מהפכה גדולה. בראש הליכוד תעמוד במהרה הנהגה אמונית שתושיע את ישראל"

"אנו עומדים בפתחה של מהפכה גדולה", כתב משה פייגלין במכתב שהפיץ הערב (שבת) לפעיליו. "לנתניהו אין את הכלים התודעתיים וגם לא את היכולת להתמודד עם האתגרים שיעמדו מולו באופן מיידי. אין זה משנה כמה רחבה תהיה הממשלה שיקים (אם יקים), בתוך זמן קצר – תהיה שוב התמודדות על ראשות הליכוד".

"ההתמודדות הזו תבוא מתוך משבר גדול" הוסיף פייגלין וכתב, "רק אם נשמור את עצמנו נקיים מאוד ומדויקים מאוד – העם ייתן בנו את אמונו. כבר עכשיו התמיכה העממית שזכיתי בה עולה על כל דמיון. אסור לנו עכשיו לזייף במילימטר. כל זיוף יגזול מאיתנו את פירות הניצחון. בורא עולם הביא אותנו למצב שבו אנו מנצחים כל הזמן, והניצחון הזה ילך ויגבר. הכול נתון עכשיו בידיכם".

פייגליין, יו"ר קבוצת "מנהיגות יהודית" שבליכוד, המשיך ותקף את יושב ראש המפלגה שלו. "ביבי הוא תופעה חולפת ואתם צריכים להחליט אם לתת לאיש הזה לייאש אתכם ולדחוק אתכם אל מחוזות סקטוריאליים חסרי משמעות," כתב לפעיליו. "זוהי שעת המבחן הגדולה. עלינו להפוך את הייאוש שזורקים בנו השמאל ונתניהו לתנופת הסתערות וניצחון גדול. נתפקד ביתר שאת, נצביע בהמונינו לליכוד, נכניס אותי ואת חברי לכנסת – ובעזרת ה' יהיה לנו ליכוד אמיתי! ליכוד שיבנה במקום להרוס, ליכוד שבראשו תעמוד במהרה הנהגה אמונית שתושיע את ישראל".

בהסבירו מדוע אין הוא מערער על החלטת ועדת הבחירות של הליכוד, שמשמעותה, בין היתר, דחיקתו למקום ה- 36 ברשימת הליכוד לכנסת, כינה פייגלין את בג"ץ "רודן" ובכך הסביר מדוע הוא לא מערער לבתי משפט על דחיקתו. "אם הכרזתי מלחמה על אותו רודן נסתר ובשעת המבחן זחלתי אליו ונכנסתי לכנסת מכוחו – הרי שכל פטפוטיי לא היו אלא כצפצוף הזרזיר. אם בג"ץ היה דוחה את בקשתי לא הייתי יכול לטעון דבר מחוץ לכנסת, שכן אני הייתי זה שהכיר בסמכותו ופנה אליו. אם בג"ץ היה מקבל את בקשתי לא הייתי יכול לפעול נגדו מתוך הכנסת, שכן כל מעמדי אינו אלא מכוח הכרתי בו ופנייתי אליו".

"זכרו מה עומד כאן להכרעה!" הפציר פייגליו בפעיליו, "האם מדינת ישראל תחזור לידי עם ישראל או שתישאר שבויה בידי אותו רודן. כדי להוביל את המהפכה הנדרשת אני צריך להיבחר אך ורק בזכותכם, אני לא יכול להוביל את המהפכה הזו כשעל צווארי רובצות שלשלאות הרודנות הרעה הזו"..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully