וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסגל הזוטר שוב מאיים: הסכם או שביתה

נעמה טלמור

14.12.2008 / 4:05

ארגוני הסגל הזוטר באוניברסיטאות מאיימים להשבית את הלימודים כבר ביום שני, אם לא ייחתם היום ההסכם על תנאי העסקתם

דריכות בקרב ארגוני הסגל הזוטר באוניברסטיאות וועד ראשי האוניברסיטאות (ור"ה), לקראת החתימה הצפויה היום (ראשון) על הסכם ההעסקה החדש. הצדדים חוששים כי הנהלת הטכניון תמשוך את ידה מן ההסכם. יו"ר הועד המתאם של ארגוני הסגל הזוטר, שיאון קורן, אמר אמש כי "בתקווה שהנהלת הטכניון לא תטרפד מחר את ההסכם, הוא ייחתם, אך אם לא ייעשה כן - נשבית ביום שני כ-70% מהקורסים לתואר ראשון. אנחנו המומים ממה שקרה ביום רביעי האחרון".

ביום רביעי אמור היה להיחתם הסכם היסטורי בין ור"ה לארגוני הסגל הזוטר. ההסכם, שאיגד לראשונה את כל ארגוני הסגל הזוטר תחת קורת גג אחת, אמור היה להקנות בין השאר זכויות אקדמיות וסוציאליות למורים מן החוץ וכן לתלמידי התארים הראשונים והשניים המועסקים באוניברסיטאות. לבסוף חזרה בה הנהלת הטכניון וביטלה את חתימתה על ההסכם. בתגובה הכריזו ארגוני הסגל הזוטר כי בכוונתם לצאת לשביתה.

בעקבות ביטול החתימה ואיומי השביתה, כינס נשיא האוניברסיטה העברית בירושלים ויו"ר ורה מנחם מגידור פגישה דחופה עם מנכ"לי כל האוניברסיטאות. מגידור הבטיח כי האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת חיפה ואוניברסיטת תל אביב יחתמו בכל מקרה על ההסכם ובכך נענו נציגי הסגל הזוטר לדחות שביתה אפשרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully