וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ואסל טהא פורש: "אפשר לתרום גם מבחוץ"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

13.12.2008 / 19:20

טהא, שביקר ב-2006 בסוריה ובלבנון ועורר זעם רב בישראל, הודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות. "אני מעביר את הלפיד לאחרים"

ח"כ ואסל טהא, שכיהן במשך שתי קדנציות כחבר כנסת מטעם מפלגת בל"ד, הודיע היום (שבת) כי לא יתמודד לכנסת הבאה. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר ח"כ טהא כי בכוונתו "להוות מודל חדש לחברי הכנסת הדבקים בכיסאותיהם ולומר להם שאפשר לשרת את החברה, הקהילה והמפלגה גם מחוץ לכנסת".

"אני מעביר את הלפיד לחברים אחרים", הוסיף ח"כ טהא. "הכנסת היא אמנם במה חשובה אבל אפשר לשרת את החברה הערבית גם מחוץ לכנסת, משום שמשם אפשר לחזק את המפלגה". ח"כ טהא, שכיהן בטרם היבחרו לכנסת כראש מועצת כפר כנא, סיפר כי הוא מקווה שהרשימה שתיבחר בשבוע הבא תמלא את תפקידה "על הצד הטוב ביותר כשליחי הציבור הערבי".

לדבריו, חבריו במפלגה מנסים להניאו מלפרוש. "הנהגת המפלגה וחבריי למפלגה מטלפנים אלי ולוחצים עליי שאחזור בי מההחלטה", אמר. "הם מבקשים שאמתין עוד יום או יומיים ושאחשוב קצת, אבל נדמה לי שזו החלטתי הסופית ואני מודה לכל אלו שהתקשרו ולכל הבוחרים שתמכו בי כל הזמן. אני מצהיר שאני מוכן לשרת את כולם גם מחוץ לכנסת. אני עוד אעמוד לשירות המפלגה ולשירות התנועה הלאומית".

טהא הוא בעל תואר ראשון בלימודי המזרח התיכון מאוניברסיטת חיפה. בשנת 2006 הוא ביקר בסוריה ובלבנון ביחד עם חבריו לסיעה עזמי בשארה וג'מאל זחאלקה ועורר זעם רב בישראל. בעקבות ביקוריו אלו הוא נחקר במשרדי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות וטען כי מדובר בביקור פוליטי במסגרת עבודתו הפרלמנטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully