וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון הטאג' מהאל ייפתח מחדש בשבוע הבא

13.12.2008 / 16:33

המלון המפואר במומביי, בו התבצרו המחבלים והחזיקו בבני ערובה, יפתח את שעריו. "בכוונתנו להנציח את האנשים שנהרגו בהתקפת הטרור"

מלון הטאג' מאהל צפוי לשוב ולהיפתח בשבוע הבא. המלון שנבנה לפני 105 שנים ונחשב לאחד ממלונות היוקרה המרהיבים ביותר בהודו נפגע בצורה קשה לאחר שלפני כשבועיים התבצעו במלון חילופי יריות ופיצוצים בין כוחות הביטחון ההודים לבין קבוצת מחבלים שהשתלטה עליו והחזיקה בעשרות בני ערובה.

בעלי המלון אמרו כי "הפתיחה מחדש של הטאג' במהירות שכזו אך ללא פגיעה בפרטים הקטנים, מראה על הנחישות שלנו להנציח את כל החפים מפשע והאנשים האמיצים שאיבדו את חייהם במהלך התקפת הטרור הנפשעת".

ראטאן טאטא, יושב ראש קבוצת העסקים ההודית טאטא, שבבעלותו מספר מלונות ואתרים בעלי ערך היסטורי בהודו נשבע "לבנות כל סנטימטר, ולהחזיר את הטאג' למלוא תפארתו".

בסדרת הפיגועים במומביי שהסתיימה לפני כשבועים נהרגו 183 בני אדם. הלחימה שנמשכה שלושה ימים, הסתיימה כשכוחות הביטחון הודיעו שהצליחו להשתלט סופית על מלון "טאג' מהאל" בעיר ולהרוג את המחבלים שהתבצרו בו. "מלון טאג' נמצא בשליטתנו" אמר חסאן גאפור, ראש המשטרה במומביי. המתקפה בוצעה על ידי 10 מחבלים שהגיעו לעיר. לדברי גאפור, תשעה מהמחבלים נהרגו ואחד נלכד על ידי כוחות הביטחון.

  • עוד באותו נושא:
  • טאג' מהאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully