וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון שוקל פרישה מהחיים הפוליטיים

פנחס וולף

13.12.2008 / 21:17

לאחר שפרש ממפלגת העבודה בטונים צורמים והצטרף לתנועת מימד של הרב מיכאל מלכיאור, הודיע אילון על פרישתו גם מתנועה זו

השר עמי איילון, שפרש ממפלגת העבודה וממימד, שוקל את צעדיו באשר להמשך דרכו הפוליטית. בימים הקרובים הוא צפוי להודיע על החלטתו. אחת האופציות היא פרישה מהחיים הפוליטיים.

מוקדם יותר הודיע אילון כי הוא עוזב את תנועת מימד, לאחר שהצטרף אליה רק לפני כמה שבועות. בגלי צה"ל דווח כי מקורות המקורבים לצדדים מסרו כי שיתוף הפעולה עם יושב ראש תנועת מימד, הרב מיכאל מלכיאור, לא הצליח ולכן החליט אילון לפרוש מהתנועה. עדיין לא ברור באיזו מסגרת ירוץ אילון בבחירות הקרובות לכנסת.

מחר צפוי אילון להגיש את התפטרותו מהממשלה, שם הוא מכהן כשר בלי תיק מטעם מפלגת העבודה. ממטה איילון נמסר כי, "מאז קום המדינה נהוג כי ממשלת מעבר מתפקדת עד קיום הבחירות על מנת לשמור על יציבות שלטונית. עם זאת, אם אהוד ברק, שלבקשתו קיבל עמי אילון את התפקיד, זקוק לתיק, יוותר עליו השר אילון ויגיש את התפטרותו מן הממשלה".

התפטרותו של אילון תתבצע בעקבות קריאתו של מזכ"ל מפלגת העבודה, ח"כ איתן כבל, לאיילון להתפטר מהממשלה בעקבות פרישתו ממפלגת העבודה. "בספטמבר 2007 מונית לתפקיד שר ללא תיק כחלק מההסכם הקואליציוני בין סיעת קדימה למפלגת העבודה", כתב כבל לאיילון. "נוכח פרישתך, אני מבקש להחזיר את המינוי לתפקיד שר שקיבלת מכח חברותך בממשלה", הוסיף. לדבריו, "מי שהתיימר להוביל קו ערכי ומוסרי, מן הראוי שינהג בדרך זו כלפי חברי מפלגתו לשעבר כמו גם כלפי הציבור".

אילון פרש ממפלגת העבודה לפני כחודש ותקף אותה בחריפות: "אני לא יכול לשכנע אפילו את האנשים הקרובים אליי להצביע למפלגת העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully