וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד החשוד בשיבוש חקירה נשלח למעצר בית

נתיב נחמני

12.12.2008 / 13:47

בית המשפט אסר את פרסום זהותו של עורך הדין. "מדובר בעניין רגיש שבו קו התפר בין ייצוג לקוח לבין שיבוש הליכי חקירה אינו וודאי"

בית משפט השלום בכפר סבא שחרר היום (שישי) למעצר בית בן 4 ימים את העורך דין שנחשד בשיבוש הליכי חקירה. בנוסף אסר בית המשפט את פרסום זהותו של עורך הדין מחשש שמא החשדות המיוחסים לו יפגעו בהמשך עיסוקו טרם הורשע בבית המשפט.

המשטרה מייחסת לאותו עורך דין חשד שניסה להדיח מתלונן בתיק סחיטה איומים לחזור בו מעדותו במשטרה. לטענת עורך הדין, כפי שאמר בחקירותיו, הוא אכן יצר קשר עם המתלונן אך זאת לפני שידע שהוא אותו אדם שהתלונן נגד מרשו. לדבריו הוא סבר כי המתלונן הוא בעצם עד ראייה לעבירה אותה ייחסה המשטרה למרשו.

"המשטרה הציגה ראיות ראשוניות שהספיקו כדי ליצור חשד סביר אך עם זאת ישנם מספר סימני שאלה המכרסמים בכך", אמר השופט בהחלטתו, ולכן קבע כי בשלב זה ניתן להסתפק במעצר בית מלא תחת ערבות. "יש לזכור כי מדובר בעניין רגיש ביותר שבו קו התפר בין ייצוג לקוח לבין שיבוש הליכי חקירה אינו וודאי בשלב זה, שהרי זכותו ואפילו חובתו המקצועית של סנגור, לאתר עדי הגנה עבור לקוח שאותו הוא מייצג, ופנייה לאדם שכזה הינה פנייה לגיטימית". יחד עם זאת הסתייג השופט בפנייתו לסנגוריו של עורך הדין אילן אזולאי וג'קי סגרון ואמר: "שלא תהיה אי הבנה, יש חשד כבד מאוד כלפי הלקוח שלכם".

"לצערי, מהיום עורכי הדין יחששו לעשות את עבודתם וימנעו מלהגיע עד קצה גבול יכולתם על מנת לספק למרשם את ההגנה הטובה ביותר שניתן", אמר לוואלה! חדשות עו"ד אזולאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully