וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הפרקליט של משפחת אבוטבול שיבש חקירה

נתיב נחמני

11.12.2008 / 19:27

עו"ד מירון רוזנטל חשוד שניסה לשכנע מתלונן לבטל תלונה נגד מקורב למשפחת אבוטבול. עורך דינו: "מעצרו נובע מתסכול המשטרה"

אנשי היחידה ללוחמה בפשיעה של משטרת נתניה עצרו הערב (חמישי) את עו"ד מירון רוזנטל בחשד לשיבוש הליכי חקירה. בין לקוחותיו של רוזנטל נמנים גם בני משפחת אבוטבול. על פי החשד, רוזנטל ניסה לשכנע בעל מספרה בנתניה לבטל את התלונה שזה הגיש כנגד מרשו, אבישי בובליל, שמזוהה גם הוא עם משפחת אבוטבול.

רוזנטל עוכב הבוקר לחקירה זמן קצר לפני הדיון של מרשו בבית משפט השלום בנתניה. תוך כדי חקירתו החליטה המשטרה לעצרו ולהביאו מחר לבית משפט השלום להארכת מעצרו. בתוך כך, האריך היום בית המשפט את מעצרו של בובליל.

תחילת הפרשה לפני מספר ימים, בעקבות מעצרו של בעל המספרה שנעצר תוך כדי נהיגה מסוכנת ברחובות העיר נתניה. בתחילה חשבו השוטרים שמדובר בעבריין נמלט או באדם שנוהג תחת השפעת סמים או אלכוהול. אולם, עם מעצרו של הנהג גילו השוטרים כי החשוד נס על נפשו כיוון שלטענתו, עבריין מוכר מאיים לפגוע בו.

השוטרים עיכבו את הנהג לחקירה בתחנת המשטרה, שם הוא פירט בפניהם את מסכת האיומים ממנה הוא סובל לכאורה. לדבריו, בובליל מאיים עליו וסוחט ממנו כספים אותם הוא חייב לתושבת הרצליה. על פי החשד, ניסה עורך הדין רוזנטל לשכנע את בעל המספרה לבטל את התלונה.

"מעשה שלא יעשה"

בחקירותיו אישר עו"ד רוזנטל כי יצר קשר עם המתלונן בתיק, אך שלל לגמרי את טענת המשטרה כי ניסה לשבש את החקירה. לדבריו, הוא יצר קשר עם בעל המספרה עוד לפני שידע את פרטי החקירה נגד מרשו. לטענת רוזנטל, כאשר מרשו נעצר הוא לא ידע שמיוחסות לו עבירות סחיטה באיומים וקיבל רק שברי מידע ממשפחת מרשו. לטענתו, על פי הפרטים שנמסרו לו הוא חשב שמדובר בתיק תאונת פגע וברח וכי בעל המספרה הוא עד ראיה לתאונה.

עו"ד ג'קי סגרון, המייצג את רוזנטל יחד עם עו"ד יגאל כהן, דחה גם הוא את טענות המשטרה והוסיף כי לו מרשו היה מנסה לשבש את החקירה הוא לא היה מזדהה בשמו כפי שעשה. "משטרת ישראל עשתה מעשה שלא יעשה", אמר סגרון לוואלה! חדשות, "מעצרו של מרשי הוא מתוך תסכולה של המשטרה בשל חוסר האונים שלה מול הפשע ברחובות. לצערי, למשטרה יותר קל לבקש את מעצרו של עו"ד שנאלץ, בשל עבודתו, שלא להשיב על חלק משאלות החוקרים, כדי שלא להפליל את לקוחותיו. חבל שמשטרת ישראל תמיד ראתה ועדיין רואה את הסניגורים הפליליים כמפריעים לעבודתה ויוצרת זהות בין הלקוחות לעורך דין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully