וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי תנובה משבשים את האספקה לחנויות

עדי דברת

11.12.2008 / 17:13

בעקבות ההודעה על פיטורים, מעכבים עובדי תנובה את אספקת הסחורה לרשתות המזון. בכיר ברשתות השיווק: "המחסור הינו גדול ומורגש"

בעקבות ההודעה על פיטורי עובדים, מעכבים עובדי תנובה את אספקת הסחורה לרשתות המזון. במספר רשתות מזון אמרו היום ל-TheMarker כי קיימת בעיה באספקת מוצרי החלב של תנובה וולפיכך נוצר מחסור במוצרי החברה. לדברי בכיר באחת מרשתות השיווק, "המחסור הינו גדול ומורגש ולא מדובר במחסור נקודתי ושולי בלבד".

עוד סיפר הבכיר כי הגדיל את הזמנת מוצרי שטראוס לימים הקרובים מחשש כי השיבושים ימשכו. לדבריו, בשיחה עם גורמים בתנובה הוסבר לו כי החוסרים נובעים משיחות הסברה שעורכים ועדי העובדים עם העובדים במטרה לגבש את צעדיהם להמשך. השיחות אינן מתוכננות מראש ומפריעות לעבודה ובכך לשגרת האספקה.

בכיר ברשת שיווק אחר סיפר כי מוצרי החלב של תנובה לא הגיעו לחלק מהסניפים שמפעילה הרשת וכי לחלק מהסניפים, בהם הסניף בירושלים, הגיעו המוצרים בשעה מאוחרת מהרגיל ולאחר שיחות עם החברה.

כפי שפורסם ב-TheMarker, ועד עובדי תנובה איים אתמול לקיים שביתה בכל מתקני החברה לנוכח כוונת ההנהלה לפטר 300 מעובדי תנובה בשנים הקרובות. מתנובה נמסר בתגובה: "לצערנו בשל שיבושים, קיימים במקומות נקודתיים חוסרים קטנים שנובעים מאי אספקת מוצרים. אנו מתנצלים על אי הנוחות. תנובה פועלת כדי להשלים את האספקה בהקדם".

  • עוד באותו נושא:
  • תנובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully