וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של אביב אבוטבול

נתיב נחמני

11.12.2008 / 14:04

אבוטבול, שנמצא במעצר בית בגין אישום על החזקת נשק, נעצר אמש בפשיטה של שוטרים על ביתו, שם נתפס אקדח ומשתיק קול

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (חמישי) בשישה ימים את מעצרו של אביב אבוטבול שנעצר אתמול בחשד להחזקת אקדח. בנוסף, הוא חשוד בהחזקת סם ובקשירת קשר לביצוע פשע. אבוטבול נעצר אתמול בביתו לאחר פשיטה שערכו שם אנשי היאחב"ל במסגרת מאבקם בעולה בארגוני הפשיעה. בפשיטה נתפס אקדח מאולתר עם כדור בקנה ומשתיק קול. בזמן שנעצר, אבוטבול היה נתון במעצר בית מזה חודשיים לאחר שבחיפוש שנערך אז סמוך לביתו נתפסו אקדח ורימון.

בדיון שנערך היום בבית המשפט, טען עורך דינו של אבוטבול כי האקדח לא היה בתוך הבית אלא בחדר המנועים של מעלית הבניין. אולם נציג המשטרה חלק עליו וטען כי הגישה למקום הימצאו של האקדח היתה רק לאבוטבול. בנוסף חשוד אבוטבול בקשירת קשר לביצוע פשע, אך באישור השופט נמנע נציג המשטרה מלפרט את מהות קשירת הקשר שמיוחסת לו. "מחומר שהוצג בפני יש כדי לקשור את החשוד לכאורה בעבירה של החזקת נשק שלא כדין ודי בכך כדי לספק עילת מעצר", קבע השופט.

בתוך כך, עוכב היום לחקירה עורך דין פלילי מוכר מאזור המרכז בחשד לשיבוש הליכי חקירה. העורך דין נעצר בבית משפט השלום בנתניה על ידי חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של משטרת נתניה, זמן קצר לפני דיון בהארכת מעצרו של מרשו, חשוד בסחיטה באיומים המקורב למשפחת אבוטבול.

גם פרנסואה אבוטבול, בן דודו של אביב, זומן היום לחקירה במשרדי היאחב"ל. אבוטבול אמר לוואלה! חדשות כי בשלב זה הוא אינו יודע בגין מה זומן לחקירה, "אני אהיה יותר חכם בסוף החקירה".

השבוע חוסל בנתניה נתי אוחיון בן 27, המוכר כחבר בארגון הפשיעה של משפחת אבוטבול. ברכב היה גם רמי מימון, תושב העיר בן 40, שנפצע באורח בינוני עד קשה ופונה לבית חולים "לניאדו" בעיר. אוחיון נשוי לבתו של פליקס אבוטבול שנרצח לפני מספר שנים בפראג. פליקס הוא אחיו של צ'רלי אבוטבול ואביהם של פרנסואה ואסי.

מחקירת המשטרה עולה כי השניים ביקרו זמן קצר לפני כן בביתו של בכיר נוסף בארגון שהשתחרר מהכלא לפני מספר שבועות בגין עבירות נשק. לאחר שיצאו מביתו, שברחוב ג'ילבר בעיר, הם נכנסו לרכבם, אז הגיח היורה לעברם ופגע בהם מספר פעמים. נהג הרכב שנפגע, לחץ בחוזקה על דוושת הגז והתנגש בגדר בית סמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully