וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד: "ברשימת קדימה מככבים עבריינים"

11.12.2008 / 6:00

המפלגה הגיבה להתקפות יו"ר קדימה על רשימתה בשל מיקומם הגבוה יחסית של פייגלין ושל המורדים. לבני: "כשראיתי את הרשימה, נזכרתי למה עזבתי. הציבור כבר היה בסרט של הליכוד"

"כשראיתי את רשימת הליכוד, נזכרתי למה עזבתי את המפלגה", כך אמרה אמש (רביעי) יו"ר קדימה ציפי לבני בכנס בחירות בסניף המפלגה בתל אביב. לבני התייחסה למיקומם הגבוה של חברי האגף הימני ואמרה: "אני זוכרת את המורדים בליכוד שבגללם הצלחנו לגבש הבנות מדיניות, חברתיות וכלכליות ולכן הקמנו את קדימה". לדבריה, "הציבור כבר היה בסרט של הליכוד". לבני הוסיפה כי "קדימה תציג רשימה שניתן להתגאות בה ושתלווה אותי לראשות הממשלה".

בליכוד הגיבו בחריפות לדברי לבני: "לליכוד יש רשימה מעולה: רמטכ"ל, אלוף, שלושה דוקטורים, תשעה צעירים, חמש נשים וח"כים מעולים. ברשימה של לבני מככבים עבריינים, נאשמים וחשודים לרוב. איך הציבור יכול לסמוך על ציפי לבני?"

מיקומו הגבוה יחסית של משה פייגלין ברשימת הליכוד בכנסת עורר גם את כעסם של בכירים במפלגה. הבכירים מתחו ביקורת חריפה על יו"ר המפלגה בנימין נתניהו והאשימו אותו במיקומו הגבוה של פייגלין. לטענתם, אילו נתניהו היה דואג למספר רב יותר של קלפיות, אחוז ההצבעה הגבוה היה דוחק את פייגלין למקום לא ריאלי ברשימה.

בתוך כך, יו"ר העבודה אהוד ברק מתח מוקדם יותר ביקורת מרומזת על לבני. לפני דיון שעסק בעתיד הרגיעה ברצועת עזה התייחס ברק לקריאתה של לבני להגיב לירי רקטות הקסאם למערב הנגב ואמר: "אני ממליץ לכולם להפסיק לדבר ולחכות. אני בטוח שצריך להוציא את כל הדיון בסוגיית עזה מהוויכוח הפוליטי, זה מיותר לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully