וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל קופטש בראש רשימת עלה ירוק לכנסת

אייל דץ

10.12.2008 / 18:21

אחרי תמיכה רבת שנים מבחוץ, החליט הקומיקאי להצטרף לזירה הפוליטית. הצהרה ראשונה: "אני אתן תקווה לצעירים ולצעירים ברוחם"

הקומיקאי גיל קופטש צפוי לעמוד בראש רשימת "עלה ירוק" בבחירות הקרובות לכנסת. מהמפלגה נמסר הערב (רביעי) כי "קופטש מגלם את מה שעלה ירוק אומרת - להביא לכך שכל אדם יוכל לבחור בנוגע למריחואנה ובנוגע ליתר תחומי החיים, ולכן החיבור בינינו טבעי". קופטש עצמו אישר את הדברים לוואלה! חדשות ואמר כי הוא "הולך להביא תקווה לצעירים ולצעירים ברוחם".

יושב הראש היוצא של המפלגה שלומי סנדק סיפר כי "גיל היה אחד התומכים הראשונים של עלה ירוק ולכן הבחירה בו היתה טבעית. כבר בשנת 1999 הוא קריין בתשדירי התעמולה שלנו והוא חלק מהקבוצה שמלווה אותנו מההתחלה. כמו בצמחים שמגדלים וצריך לקטוף בזמן, כך גם המינוי של גיל קופטש לתפקיד".

סנדק הוסיף כי "המינוי של קופטש זה לא גימיק, כי גימיק יכול להחזיק מקסימום שבוע. זה שגיל קופטש הוא גיל קופטש, זה סבבה, אבל גיל מלווה אותנו כבר שנים והוא מתאים לתפיסה הסביבתית שלנו". על תהליך המינוי של קופטש אמר סנדק כי "לקח קצת זמן לשכנע את גיל לקחת על עצמו את התפקיד ואני חושב שהמינוי שלו יעשה רק טוב בשביל הנוכחים במליאת הכנסת ושצריך לתת צ'אנס לזן אחר של אנשים כמו גיל".

סנדק הוסיף כי "עתידה של מדינת ישראל לא נראה כל כך מזהיר ואני מקווה שגיל הוא רק הסנונית הראשונה מתוך עשרות אלפי התומכים שלנו ברחבי הארץ ואני מאחל שכולם ייצאו מהדעות הקדומות שלהם לגבינו ושיתמכו בנו".

בשנת 2005 עצרה המשטרה את קופטש בחשד לאחזקת סמים. שוטרים שהגיעו לביתו בתל אביב, ביצעו חיפוש ועצרו אותו לאחר שמצאו 10 גרם של מריחואנה. קופטש שוחרר אז מפני שהכמות שנמצאה בביתו מוגדרת בחוק ככמות לשימוש עצמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully