וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט ללבני וברק: "צה"ל מחוץ לפוליטיקה"

10.12.2008 / 17:44

רה"מ נועד עם שרת החוץ ושר הביטחון בנוגע לרגיעה וביקש מהם להוציא את צה"ל מחוץ לוויכוח הפוליטי. על תוכן הדיון הוטל איפול

ראש הממשלה אהוד אולמרט ביקש משר הביטחון אהוד ברק ומשרת החוץ ציפי לבני להוציא את צה"ל ואת מערכת הביטחון מחוץ לוויכוח הפוליטי. השלושה נפגשו היום (רביעי) עם ראשי מערכת הביטחון לבקשת השרה לבני, כדי לדון בעתיד הסכם הרגיעה ברצועת עזה ובמצב הביטחוני. בשבוע האחרון השמיעו ברק ולבני ביקורות הדדיות בנוגע לדרך שבה צריכה הממשלה לנקוט כדי להתמודד עם הירי המתמשך של ארגוני הטרור לעבר ישראל.

בתום הדיון, שעל פרטיו הוטל איפול מלא, נמסר ממשרדו של אולמרט כי "ראש הממשלה מבקש להדגיש שגם בתקופת בחירות יש להוציא את צה"ל ומערכת הביטחון אל מחוץ לוויכוח הפוליטי ואין לערב אותם בשום צורה בקלחת הפוליטית ובוויכוחים המלווים אותה".

עוד נמסר ממשרד ראש הממשלה כי "תפקיד הדרג המדיני לקבל החלטות ותפקיד דופי הביטחון לבצען. אין לייחס לראשי מערכת הביטחון, לצה"ל ולגופי הביטחון שיקולים פוליטיים כאלה ואחרים ויש לאפשר להם להביע את עמדתם בדיונים הפנימיים באופן חופשי ומלא, ללא כחל וסרק, כפי שהם מוצאים לנכון".

במהלך הדיון עצמו נמסרו סקירות מודיעיניות ומבצעיות והוחלפו דעות בשאלת המשך מדיניותה של ישראל מול גורמי הטרור השולטים ברצועת עזה ולנוכח ההפרות של החמאס את ההבנות שהושגו עם מצרים, בנושא הרגילה. כאמור, ראש הממשלה אולמרט הטיל איפול מלא על פרטי הדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully