וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש מבקר טלוויזיה

ענת קם

10.12.2008 / 13:38

היוצרים פנו למשרד מבקר המדינה בבקשה לחקור מדוע מתמהמהת הרשות השניה בפרסום הדו"ח לשנת 2007

ארגון העל של איגודי היוצרים בישראל פנה היום לנציב תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה בבקשה שיפתח בחקירת ביקורת על התנהלות הרשות השנייה על רקע אי פרסום הדו"ח השנתי של הרשות לשנת 2007. היוצרים מזכירים במכתב כי הפיקוח של הרשות השניה מונע הצטברות חובות של הזכיינים.

. לפני מספר חודשים הודיעה הנהלת הרשות בועדת הכלכלה של הכנסת כי תפרסם טיוטה של הדו"ח במהלך חודשי הקיץ, אולם עד עתה לא פורסם דבר. יצוין כי בשנה שעברה פורסם הדו"ח השנתי לשנת 2006 במהלך ספטמבר.

בפנייה שהועברה באמצעות עורך הדין אמיר רוזנברג נכתב כי פרסום הדו"ח השנתי חיוני לצורך מילוי עבודתה של הרשות השנייה, מאחר שהוא מאפשר מעקב אחר פעילות זכייני הערוצים המסחריים. עוד נכתב: "אי פרסום הדו"ח השנתי מהווה פגם חמור ביותר במעשיה ובפעולותיה של הרשות. הרשות במו ידיה, פוגעת פגיעה אנושה ביכולתה לפעול, גורמת לבזבוז אדיר של משאבים, ומעל לכל פוגעת ביוצרים אשר בסופו של דבר הם אלה המשלמים את המחיר האמיתי של מחדלים אלה".

מהרשות השניה נמסר: "הרשות עתידה לפרסם את הדו"ח לשנת 2007 בעוד מספר ימים (בדומה למועד הפרסום בשנים קודמות). דו"ח זה נסמך, בין היתר, על דוחות כספיים של הזכייניות שהומצאו לרשות רק בחודשים יוני-יולי 2008".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully