וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק תנועה

בעלי מכשירי Mio תואמים יוכלו בקרוב לרכוש מתאם ולקבל עדכוני תנועה למכשיר הניווט שלהם

חברת רונלייט, יבואנית מכשירי הניווט של Mio לישראל, הכריזה היום על השקת TMC - ערוץ דיווחי תנועה. מדובר בערוץ רדיו שיכול להיקלט במכשירי GPS תואמים ולשדר להם דיווחים על המצב בכבישים. המכשירים מתרגמים את זה למידע שיכול לעזור בקביעת מסלול נסיעה, כשהמשתמש יכול לבחור גם הצגה של כל הדיווחים העדכניים לישראל. ערוץ שכזה קיים כבר בכ-20 מדינות ברחבי העולם, ובישראל זהו הניסוי הראשון שהושלם בהעברת דיווחים דרך תת-תדר רדיו. עד כה, היחידות ששילבו את הדיווחים בתוכנת ניווט הן חברות הסלולר, זאת כשהסלולרי נדרש להתחבר לרשת האינטרנט כדי לקבל את המידע.

שמו של השירות הוא Mio Freeway, והוא יכלול בין השאר דיווחים על עומסי תנועה, תאונות ואירועים אחרים בכבישים. הנתונים מתקבלים מחברת ITIS, לה מערכת לאיסוף וניתוח מידע על כבישי ישראל. בין השאר, אוספת המערכת מידע באופן אנונימי ממכשירי אורנג', ובכך מנתחת את המהירות של כלי הרכב באזור נתון. המערכת אפשר להגדיר אימוץ אוטומטי של מסלולים חדשים, או לחלופין לדרוש מהמכשיר לשאול אתכם האם תרצו מסלול אחר. כמו כן, כיוון שה-Freeway פועל בתדר רדיו - במהלך הפיילוט השתמשו בתדרי קול ישראל, ורוב הסיכויים הם שגם המוצר הסופי ישתמש בתדרים אלה - תוכלו להגדיר האזנה בתדר שמשדר אותו באזורכם לשיפור הקליטה, או לבקש מהמקלט למצוא את התדר האופטימלי אוטומטית.

השירות החדש, אותו מתכוונים ברונלייט להשיק בחודש הקרוב, יינתן לבעלי מכשירי GPS מסדרת Mio Moov. השירות עצמו יהיה בחינם, אך מי שירצה להשתמש בו - יצטרך לרכוש מקלט מיוחד במחיר של 400-500 ש"ח. לאחר מכן, יידרש המשתמש להוריד עדכון תוכנה, שיוסיף אפשרויות הנוגעות לשירות החדש. בעתיד יוסיפו ברונלייט תמיכה במכשירים נוספים, ואף מתכננים לשווק מכשיריי GPS שכוללים מקלט רדיו מובנה. כמו כן, לא שוללים ברונלייט תמיכה בעתיד במכשירים של חברות אחרות. אם אתם מביאים מכשיר מיו נתמך מחו"ל, תצטרכו לקנות רשיון שימוש, שיעלה פחות ממחיר הערכה.

  • עוד באותו נושא:
  • mio
  • gps
  • ניווט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully