וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיסול בנתניה: "הנרצח הוא עבריין מסוכסך"

נתיב נחמני

9.12.2008 / 11:39

במשטרה לא מייחסים חשיבות יתרה לרצח נתי אוחיון אתמול. מפקד מרחב שרון: "יש מאות עבריינים בעיר שנאבקים אחד בשני"

מערכת וואלה!

(צילום: זוהר ראובני, עריכת וידאו: איילת שולמן)

יום לאחר החיסול בנתניה, במשטרה טוענים כי לא מדובר בהסלמה במלחמות העבריינים בעיר, אלא בחיסול של עבריין שהסתכסך עם גורמים עבריינים רבים. "האירוע אתמול זו הדוגמה הכי טובה לעבריין שמסוכסך עם הרבה אנשים. יש לא מעט כאלה שרוצים לפגוע בו, לכן אחד כזה יש לו פוטנציאל פגיעה קבוע", אמר היום (שלישי) לוואלה! חדשות תנ"צ קובי כהן, מפקד מרחב שרון. לדבריו, האירוע אתמול הוא לא משמעותי במיוחד. "יש מאות עבריינים בעיר שנאבקים אחד בשני ונמצאים בסכנת פגיעה מיידית".

שלושה חודשים לאחר ניסיון החיסול של צ'רלי אבוטבול ולאחר תחילת מבצע "אורות בלימה" שהחל בעקבותיו, ובעקבות ניסיונות חיסול נוספים בעיר, במשטרה אומרים כי השקט היחסי שהושג ברחובות נתניה הוא על פני השטח בלבד. "המצב בנתניה אמנם יחסית שקט, אבל לאחרונה סיכלנו הרבה מאוד אירועים ועצרנו לא מעט חשודים",

תנ"צ כהן סיפר כי אתמול עיכבה המשטרה לחקירה מספר גורמים בעולם התחתון. לדבריו, החוקרים מתמקדים במספר סכסוכים שהיו לאוחיון לאחרונה ומשם תתחיל החקירה, וכי יש מספר כיוונים מצומצם שנבדק.

בתוך כך, תדרוש היום המשטרה מבית משפט השלום ברמלה להוציא צו מחייב לחקירת סיבת המוות של אוחיוןה. הבקשה עלתה בעקבות התנגדות משפחת הנרצח לנתיחת גופתו.

אתמול נורה אוחיון, בן 27, המוכר כחבר בארגון הפשיעה של משפחת אבוטבול, כשנסע ברכבו בנתניה. אוחיון היה נשוי לבתו של פליקס אבוטבול שנרצח לפני מספר שנים בפראג. פליקס הוא אחיו של צ'רלי אבוטבול ואביהם של פרנסואה ואסי אבוטבול.

מחקירת המשטרה עולה כי אוחיון ואדם נוסף ביקרו זמן קצר לפני הירי בביתו של בכיר נוסף בארגון שהשתחרר מהכלא לפני מספר שבועות בגין עבירות נשק. לאחר שיצא מביתו, שברחוב ג'ילבר בעיר, הם נכנסו לרכבם, אז הגיח היורה לעברם ופגע בהם מספר פעמים. נהג הרכב שנפגע, לחץ בחוזקה על דוושת הגז והתנגש בגדר בית סמוך. מהמשטרה נמסר, כי ככל הנראה מדובר בחיסול בעולם התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully