וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליכוד מרוצים, היריבים הפוליטיים תוקפים

פנחס וולף וניר יהב

9.12.2008 / 10:44

במערכת הפוליטית ביקרו בחריפות את רשימת הליכוד הנבחרת. גלאון: ”רשימת הליכוד תטרפד כל סיכוי לשלום”

מערכת וואלה!

(צילום ועריכת וידאו: נועם כהן)

בעוד שבליכוד חוגגים את תוצאות הפריימריז ומנסים להפגין חזית אחידה, תקפו אישים מכל קצוות הקשת הפוליטית את הרשימה שנבחרה. "הליכוד בחר הלילה רשימת ימין מובהקת", נמסר בהודעה רשמית של מפלגת העבודה. "הרשימה, שבולטים בה משה פייגלין, בני בגין ובוגי יעלון, מסירה את המסיכות שביבי ניסה לעטות על פניו. גם אחיזת העיניים של שחקני הרכש שהציג ביבי כל יומיים התנפצה". בעבודה בחרו להשתלח ביו"ר המפלגה בנימין נתניהו, ואמרו כי "ביבי, כהרגלו, הוליך שולל גם הפעם".

בליכוד מיהרו להגיב להתקפות החריפות מצד היריבות, ואמרו כי "נבחרת הליכוד היא המאוזנת והטובה ביותר בזירה המפלגתית בישראל. הליכוד בראשות נתניהו ינהל משא ומתן עם הפלסטינים לשלום כלכלי, במקביל לשלום מדיני. הליכוד היה זה שהביא את השלום הראשון עם מצרים, והוא בעל הסיכויים הרבים ביותר לקדם את השלום. אלא שבניגוד ללבני ולקדימה, הליכוד ונתניהו יעשו זאת מבלי להפקיר את ביטחון ישראל, כפי שלבני עושה באשקלון ובשדרות".

גם ח"כ אריה אלדד (התקווה) שיבח את בחירת מתפקדי הליכוד. "הליכוד ראוי לברכה על ההליך הדמוקרטי שקיים ועל כך שמתפקדיו ידעו להחזיר לרשימת הליכוד את מי שאנשי נתניהו ניסו לדחוק. בניגוד להליך דמוקרטי זה, נכשל הבית היהודי בהליך לא דמוקרטי שהיה גם שגיאה פוליטית חמורה, כאשר בחרו את פרופסור רבינוביץ לעמוד בראש הרשימה"

"רשימת בלהות פייגליניסטית"

"זה לא חלום בלהות, זאת רשימת בלהות ימנית, פייגליניסטית, שנשלטת על ידי מורדי הליכוד ותטרפד כל סיכוי וניסיון להסדר מדיני", אמרה הבוקר (שלישי) ח"כ זהבה גלאון (מרצ) בתגובה לתוצאות הפריימריז. לדבריה, "מרצ נותרה האלטרנטיבה השפויה האמיתית".

גם בקדימה תקפו את הרשימה החדשה של הליכוד. "למשה פייגלין לא תהיה בעיה להשתלט על הליכוד", אמר ח"כ צחי הנגבי. "המורדים שפעלו נגד ראש הממשלה ינסו לקעקע כל סיכוי לדיאלוג עם הפלסטינים". חברו למפלגה, סגן שרת החוץ מגלי והבה אמר הבוקר כי "הליכוד הפך היום לחזית הסירוב. סירוב להידברות, סירוב לאחריות חברתית וסירוב לשוויון. הליכוד מציג רשימה קיצונית ששואפת להוביל את מדינת ישראל למבוי סתום מדיני וחברתי. רשימה שלא רק כוללת את פייגלין, אלא גם מאמצת את דעותיו".

"עם ישראל מבין היום שהליכוד היא מפלגה שהקוד הגנטי שלה סובל מדלות פיגמנטים ואנמיה, ושהבית האמיתי הוא ש"ס", אמר שר הדתות יצחק כהן (ש"ס), "המפלגה שחשבה את עצמה ל'כוכב נולד' נראית היום בעיקר כ'קרב סכינים'. תהליך ההדרה והדחיקה המאוד מסוים הוא כתב אישום חמור נגד הליכוד".

מימין לליכוד יש רק קיר

יו"ר חד"ש, ח"כ מוחמד ברכה, הגיב אף הוא לרשימת הליכוד ואמר לוואלה! חדשות כי "הסימפטום החמור הוא לא פייגלין במקום ה-20 אלא ביבי במקום הראשון, ובגין ויעלון במקומות הראשונים. אם עוזי דיין נדחק מחוץ לרשימה ודן מרידור נדחק לעשירייה השנייה, זה אומר שפני הליכוד הם לעבר ימים חשוכים גם בהיבט של השלום וגם בהיבט של הדמוקרטיה". לדבריו, הנבחרת של הליכוד היא "נבחרת שמנבאת מגמות מסוכנות במרחב האזורי וגם במדיניות החברתית".

יו"ר סיעת רע"מ-תע"ל, ח"כ אחמד טיבי, אמר בתגובה כי "מימין לליכוד יש רק קיר". לדבריו, "זו רשימה של ימין סהרורי ופנאטים ימניים שיבלמו כל תהליך מדיני, ידרדרו את השיח הציבורי ויובילו לעימותים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully