וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' דניאל הרשקוביץ הוא יו"ר הבית היהודי

פנחס וולף

9.12.2008 / 1:17

לאחר שהמועצה הציבורית של המפלגה מנעה מחברי כנסת מכהנים להתמודד לתפקיד היו"ר, נבחר לתפקיד איש האקדמיה

המועצה הציבורית של מפלגת "הבית היהודי" בחרה אמש (שני) את פרופ' הרב דניאל הרשקוביץ לעמוד בראשות התנועה. הרשקוביץ נחשב למועמד אלמוני יחסית, וגם רבים בציבור הדתי לאומי אינם מכירים את שמו. עם זאת, עקב הרזומה שלו, במפלגה מקווים שיוכלו למתג אותו ואת שם המפלגה בתוך חודשיים. ההחלטה התקבלה עם תום דיון, בו הרשקוביץ הציג בפני חברי המועצה את השקפת עולמו ואת חזונו אליו ישאף להוביל את רשימת "הבית היהודי".

הרב הרשקוביץ נולד בחיפה בשנת 1953 והוא בוגר התיכון הדתי לבנים "יבנה" בחיפה. לאחר מכן הוא למד בישיבת "מרכז הרב" בירושלים ושירת בחיל המודיעין למעלה מחמש שנים. את השכלתו האקדמית רכש הרשקוביץ בטכניון ובמשך שלוש שנים הוא היה פרופסור באוניברסיטת ויסקונסין בארצות הברית. מאז שנת 2005 מכהן הרב הרשקוביץ כיו"ר ארגון הסגל האקדמי בטכניון.

בסוף השבוע שעבר החליטה המועצה הציבורית של המפלגה שלא למנות את אחד מחברי הכנסת המכהנים לתפקיד יו"ר המפלגה. מבין ששת המועמדים שכללו גם את שלושת חברי הכנסת זבולון אורלב, בני אלון ואורי אריאל, החליטה המועצה להשאיר את מועמדותם של פרופ' הרב דניאל הרשקוביץ, מר אבי וורצמן והרב אליהו בן דהאן לתפקיד יו"ר המפלגה. והערב כאמור נבחר דניאל הרשקוביץ לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully