וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר בארגונו של אבוטבול חוסל בנתניה

נתיב נחמני

8.12.2008 / 19:32

נתי אוחיון בן 27, המקורב למשפחת אבוטבול, נורה ברחוב ז’ילבר בעיר. על פי החשד מדובר בחיסול חשבונות בין גורמים פליליים

מערכת וואלה!

(צילום: זוהר ראובני, עריכת וידאו: איילת שולמן)

נתי אוחיון בן 27, המוכר כחבר בארגון הפשיעה של משפחת אבוטבול, נהרג אתמול בערב (שני) בחיסול בנתניה. צוות מגן דוד אדום שרון שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה, אך לבסוף רופא הצוות נאלץ לקבוע את מותו. ברכב היה גם רמי מימון, תושב העיר בן 40, שנפצע באורח בינוני עד קשה ופונה לבית חולים "לניאדו" בעיר. אוחיון נשוי לבתו של פליקס אבוטבול שנרצח לפני מספר שנים בפראג. פליקס הוא אחיו של צ'רלי אבוטבול ואביהם של פרנסואה ואסי אבוטבול.

מחקירת המשטרה עולה כי השניים ביקרו זמן קצר לפני כן בביתו של בכיר נוסף בארגון שהשתחרר מהכלא לפני מספר שבועות בגין עבירות נשק. לאחר שיצאו מביתו, שברחוב ג'ילבר בעיר, הם נכנסו לרכבם, אז הגיח היורה לעברם ופגע בהם מספר פעמים. נהג הרכב שנפגע, לחץ בחוזקה על דוושת הגז והתנגש בגדר בית סמוך. מהמשטרה נמסר, כי ככל הנראה מדובר בחיסול בעולם התחתון.

למקום האירוע הגיעו בכירי המשטרה, בראשם המפכ"ל דודי כהן, שהנחה את החוקרים ליצור תמונה מודיעינית מלאה ולמפות את כל הגורמים בעולם התחתון שהיו יכולים להיות מעורבים באירוע הירי.

קרב נוסף במלחמות העולם התחתון

לפני כחודשיים, ניצל צ'רלי אבוטבול מנסיון חיסול. שני מתנקשים, רכובים על קטנוע, הגיעו למסעדה ברחוב פנקס באזור התעשייה הישן של נתניה. השניים ירו לעבר אבוטבול ופצעו אותו באורח קשה. שלושה בני אדם נוספים נפצעו באירוע, מהם שניים באורח בינוני ואחד באורח קל. היורים נמלטו מהמקום.

בין הסברות שהועלו לגבי זהות המזמינים של ניסיון החיסול של אבוטבול, הועלה גם שמו של ארגון הפשיעה של יעקב אלפרון. זאת על רקע סכסוכי עבר בין ארגוני הפשע של אבוטבול וזאב רוזנשטיין לבין אלה של אלפרון ומאיר אברג'יל, על רקע מאבקי שליטה בשוק הטסת מהמרים לחו"ל. סברה נוספת היא שהרקע לניסיון החיסול היה דווקא חזית שנפתחה בין אבוטבול לבין ארגון הפשיעה של ריקו שירזי, כחלק מסכסוך על שליטה במסעדות בעיר.

הרצח שאירע היום הוא עליית מדרגה נוספת במלחמות העולם התחתון, לאחר שחיסולו של יעקב אלפרון לפני כ-3 שבועות הסעיר את המדינה. רק אתמול נעצרו ניסים אלפון וכ-20 מאנשיו בחשד שתיכננו לנקום את החיסול, ואילו לפני שבועיים נעצר עמיר מולנר, ביחד עם עשרה מאנשיו, ומאז הוא מוחזק במעצר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully