וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה: "התחזקנו בעשרות מונים"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

8.12.2008 / 13:05

בכיר הארגון האשם ספי א-דין: "התחזקנו בכל היבט אפשרי". מפקד הארגון בדרום לבנון: "אין דרך דיפלומטית להשיב את חוות שבעא"

"כיום חיזבאללה חזק בעשרות מונים מכפי שהיה בעבר, בכל היבט אפשרי" – כך אמר אמש (ראשון) יו"ר הוועד הביצועי של חיזבאללה, האשם ספי א-דין, בנאום שנשא בדרום לבנון. לדבריו, מי שסייע לנשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש במדיניותו באזור, נחל תבוסה. "מי שהשקיע כסף במטרה לפגוע בחיזבאללה רק נכשל".

במקביל, מפקד הגזרה הדרומית של חיזבאללה השייח' נביל קאוק תקף קשות את ישראל בשל המצור שהיא מטילה על רצועת עזה. "מה שקורה בפלסטין אינו מצור מקומי על עזה בלבד, אלא מצור על כל העם הפלסטיני הסובל ממתקפות מתמשכות של חיילים ומתנחלים ישראלים".

בנאום שנשא הביע קאוק ביקורת על העולם הערבי ששותק נוכח המתרחש ברצועת עזה, ואמר כי "התגובה הטובה ביותר לברבריות הישראלית היא להפיץ את אסטרטגיית ההתנגדות לכל העמים ומדינות המזרח התיכון. בכך האויב הישראלי יורתע, המשוואה האזורית תשתנה והאדמות ישוחררו".

קאוק התייחס בדבריו גם לחוות שבעא ואמר: "אין אופציה דיפלומטית לשחרור חוות שבעא וגבעות תל שובא. חיזבאללה נתן אפשרות לכך, אולם כולם יודעים שהקהילה הבינלאומית נכשלה בניסיונה לשכנע את ישראל לסגת מהחוות והגבעות". לדבריו, לחיזבאללה יש זכות להשיב אותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully