וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאויב לידיד? סטרייסנד ובוש התנשקו

עידן דורנר

8.12.2008 / 16:40

הזמרת והשחקנית, הנחשבת למבקרת החריפה ביותר של הנשיא היוצא, הוזמנה לקבל פרס בבית הלבן, ולא נשארה אדישה למחווה

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק)

הזמרת והשחקנית ברברה סטרייסנד זכתה אתמול (ראשון) לקבל חיבוק ונשיקה על הלחי מלא אחר מאשר יריבה הוותיק, נשיא ארה"ב היוצא ג'ורג' בוש. סטרייסנד לא נרתעה ונישקה אותו בחזרה. המעמד נחשב לבלתי סביר עד לפני כחודש, שכן סטרייסנד נחשבה לאחת המבקרות החריפות ביותר של הנשיא בוש. היא האשימה אותו בעבר בגניבת הבחירות בשנת 2000 ובשנת 2004.

סטרייסנד הוזמנה לבית הלבן כדי לקבל פרס באירוע של מרכז קנדי. לדבריה, "האמנות גברה על הפוליטיקה השבוע", אך מיהרה להוסיף שזה היה יכול להיות נפלא אם היתה מקבלת את הפרס בזמן כהונתו של הנשיא הנבחר ברק אובמה.

הקרן לזכרו של הנשיא לשעבר ג'ון קנדי מעניקה פרסים לאישים שסייעו לעצב את התרבות האמריקאית באמצעות הופעותיהם האומנותיות. סטרייסנד הגיעה לבית הלבן יחד עם אמנים כמו השחקן מורגן פרימן, זמר הקאנטרי ג'ורג' ג'ונס וחברי להקת "The Who". החיבוק והנשיקה בין בוש לסטרייסנד שודרו לאחר מכן בשידור חוזר במרכז קנדי והקהל לא יכל שלא לפרוץ בצחוק.

לורה בוש עלתה לבמה כדי לברך את הזמר ג'ורג' ג'ונס ומזכירת המדינה קונדוליזה רייס גילתה כי הוא הזמר המושמע ביותר באייפוד של הנשיא.

רייס בירכה את פרימן, שגילם בעבר את תפקיד נשיא ארה"ב בסרט "פגיעה קטלנית": "אני יודעת שגילמת בסרט דמות של נשיא שחור בארה"ב. מרבית האנשים שצפו בו סברו שאין סיכוי שזה יקרה, אך הדימיון הפך למציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully