וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל זילבר למען דניאלה וייס

יהושע בריינר

8.12.2008 / 6:34

מנהיגת נוער הגבעות, לא בדיוק אחת הדמויות הפופלריות בימים אלו, קיבלה השבוע תמיכה מהזמר אריאל זילבר. "שתצליח במאבקה הצודק"

אחרי שהותקפה על ידי אישי ציבור ופוליטיקאים, מקבלת דניאלה וייס מנהיגת נוער הגבעות חיזוק: הזמר אריאל זילבר הפיץ מכתב ובו הוא מביע תמיכה מלאה בדבריה ובמעשיה של וייס. זילבר, שהביע בשנים האחרונות לא פעם את תמיכתו בפעילי הימין הקיצוני, ואף הופיע בקלטת שקראה לשחרור יגאל עמיר, משווה את המחלוקת על בית המריבה לסבסטיה, ואומר כי כמו אז, גם הפעם יגיע היום ובו בית המריבה ייחשב לחוקי.

תחת הכותרת 'וישמן ישורון ויבעט' כותב זילבר: "לפני שלושים ושלוש שנה לראשונה עלו ראשוני המתנחלים לסבסטיה. בין העולים מנחם פליקס דניאלה וייס ובני קצובר, עד לא מזמן מראשי מועצת יש"ע, לפחות שמונה פעמים הם פונו, ולבסוף הוקמו בזה אחר זה לא בלי מאבק אלון מורה עופרה קדומים ועוד".

זילבר ממשיך במכתבו ואומר כי "גם אז כונו הצועדים בראש בשמות גנאי אך הם לא נכנעו, ולא מיהרו לשלוח את יו"ר מועצת יש"ע לדברר ולבטל את מעשי הגבורה של אנשי השטח. היום נותרה בראש דניאלה וייס, חזקה, עם אותו כוח ואותה עוצמה, שבעזרת השם, במאבקה הצודק, תחולל התיישבות של עוד עשרות ישובים יהודים, בכל חבלי ארץ ישראל הכבושים בידי האויב המר והאכזר של עם ישראל".

במהלך השבוע האחרון תקפו רבים במערכת הפוליטית והציבורית את וייס, וקראו לעצור אותה בעבירת הסתה לאלימות. כזכור, וייס קיבלה בשבוע שעבר, מיד לאחר פינוי בית המריבה, צו הרחקה מנהלי מאלוף פיקוד מרכז גדי שמני, האוסר עליה להיכנס לשטחי יהודה למשך חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully