וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נסים אלפרון לא קשור כלל לאקדח"

נתיב נחמני

8.12.2008 / 14:15

פרקליטתו בתגובה למעצרו אמש ברמת גן. לדבריה, האקדח שנתפס במהלך המעצר נמצא בקטנוע של אדם אחר אשר עמד בשטח ציבורי

מערכת וואלה!

(צילום ועריכת וידאו: נועם כהן)

"נסים אלפרון לא קשור לאקדח כלל", אמרה הבוקר (שני) עו"ד אתי כהנא, פרקליטתו של אלפרון, בתגובה למעצרו אמש. אלפרון נעצר עם תשעה חשודים נוספים בשעה שישבו במסעדת "שיפודי פונדק האווז", ברחוב תובל שבמתחם הבורסה ברמת גן. בחיפוש שערכו עשרות השוטרים שהגיעו למקום נתפס אקדח בקטנוע ששייך לאחד מהחשודים.

עו"ד כהנא אמרה לוואלה! חדשות כי האקדח נמצא בקטנוע של אדם אחר אשר עמד בשטח ציבורי. לדבריה, "ברגע שהחוקרים יאמתו זאת, אני מקווה שהוא ישוחרר".

נסים הוא אחיו של יעקב אלפרון, שחוסל לפני כשלושה שבועות בתל אביב. מספר ימים לאחר החיסול יצאו בני משפחת אלפרון בהודעה משותפת, לפיה הם לא ינקמו את מותו של יעקב.

יעקב אלפרון חוסל בעת שנסע במכוניתו בתל אביב ב-17 בנובמבר. בפיצוץ שאירע בצומת הרחובות יהודה המכבי ודרך נמיר בצפון תל אביב נפצעו בנוסף שני עוברי אורח.

"המשטרה ידעה מי רצח את אלפרון"

בבוקר שאחרי חיסולו של אלפרון, החלו במשטרה להיערך למלחמת העבריינים שצפו לאחר הרצח. "אין ספק שארגוני הפשיעה כיום ממחישים את חומרת האיום על שלום הציבור", אמר אז לוואלה! חדשות תת ניצב ג'קי בריי, ראש היחידה למאבק בפשיעה הכלכלית. בריי נמנע מלכוון אצבע מאשימה כלפי חשודים בהזמנת החיסול אך אמר כי "בסופו של יום מבחינה מודיעינית אנחנו יודעים לא מעט, העבודה הקשה היא להפוך את המידע לראיות ולכן הדברים לוקחים זמן ויש צורך באורך נשימה. אנו שוקדים כרגע כדי לכוון את עצמנו אל החשודים ברצח - אנחנו יודעים מי הם ואנחנו נגיע אליהם".

לפני כשבועיים נעצר העבריין עמיר מולנר, ששמו נקשר עם חיסולו של יעקב אלפרון. מולנר נעצר ברמת גן יחד עם 16 חשודים נוספים, בהם מאבטחיו, לאחר שבחצר הבית בו היו נמצא נשק.

לפני שלושה שבועות בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר 10 שנות מאסר על אמיר סנקר ו-8 שנות מאסר על איתן גרלה, שניסו לרצוח לפני כשנה וחצי את ניסים אלפרון. הרקע לניסיון החיסול, על פי כתב האישום, הוא סכסוך מתמשך בין משפחת אברג'יל לבין משפחת אלפרון על שליטה במיחזור בקבוקי משקה באזור המרכז. לניסיון הרצח קדמה תגרה אלימה שאירעה בחודש ינואר ובה נפצעו איציק אברג'יל ומקורבו מוטי חסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully