וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמלה למען זכויות אדם

אייל דץ

7.12.2008 / 16:49

האגודה לזכויות האזרח בישראל תקדיש חודש שלם לנושא, עם הופעות, הרצאות ואירועים שונים

ב- 10 בדצמבר 1948 הכריזה עצרת האו"ם את ההכרזה בדבר זכויות האדם, שמעוגנות בה זכויות בסיסיות שכל אדם זכאי להן מיום היוולדו עד יום מותו. כל המדינות החברות באו"ם נקראו לפרסם את האמנה, ליישמה ולחנך על פיה.

מדי שנה מציין העולם בתאריך זה את יום זכויות האדם. גם בישראל, מדינה שבה עבור אוכלוסיות רבות זכויות אדם בסיסיות הן לא דבר שמובן מאליו, יציינו את היום החשוב הזה. הגדילה לעשות האגודה לזכויות האזרח וארגונים חברתיים ברמלה שהחליטה להקדיש חודש שלם שיוקדש לפעילויות ואירועים הקשורים לנושא.

בין היתר תקיים האגודה, מופעי היפ הופ, תערוכות והרצאות בנושא. האירוע המרכזי, הכנס השנתי של האגודה לזכויות האזרח יתקיים היום (ראשון) ויכלול מופע היפ הופ למען זכויות האדם האירוע יתקיים בשעה 19:00 באשכול הפיס, בעיר רמלה. הסופר סמי מיכאל, נשיא האגודה לזכויות האזרח יפתח את האירוע ובהמשך יתקיים טקס הענקת אות זכויות האדם ע"ש אמיל גרינצוויג לשנת 2008 . באירוע יופיעו בין היתר D סאז, סגול 59 , כהן@מושון , קוואמי , קוטג' , קאשי ומירה עוואד.

אירוע מסקרן נוסף, תערוכת "ילדים מציירים זכויות אדם" יתקיים בשמונה עשר לחודש בשעה 18:30 במתנ"ס ג'ואריש - רח' התמר 1. התערוכה, היא תערוכה שנתית של הציורים הנבחרים מבתי-ספר דוברי ערבית ברחבי הארץ. בהשתתפות ילדי בי"ס ג'ואריש ובי"ס אל-אמל. בתום התערוכה יוכרזו התלמידים הזוכים בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully