וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע: קנה מכונית, קבל את השנייה בחינם

8.12.2008 / 4:43

המשבר הכלכלי גרם לירידה בהיקפי המכירה של מכוניות חדשות. חברה בלגית החליטה על פתרון יצירתי: מבצע אחד פלוס אחד

קנה אחד,קבל את השני בחינם הוא משפט שמוכר לנו בעיקר ממבצעי פרסום של ברים או אולי אפילו מרשתות אופנה. בטח לא משהו שהייתם מצפים לשמוע ממוכרי מכוניות. אבל כידוע, בזמן מיתון החוקים משתנים. חברת מכוניות בלגית החליטה לשבור את הכללים ולהציע למכירה שתי מכוניות במחיר אחד.

במהלך המבצע, יוכלו הצרכנים לבחור מכונית מתוך מלאי של מכוניות חדשות במחיר מלא. כאשר מחירה של המכונית הזולה ביותר במבצע- יונדאי ואן הוא 22,800 יורו. מי שירכוש את אחת המכוניות שבמבצע, יוכל לבחור רכב נוסף במתנה כאשר מחיר הרכב השני מגיע לעד 14,000 יורו.

"אנשים באים לכאן מכל רחבי בלגיה ואפילו מעבר". אמר איבו וויליאמס חבר דירקטוריון בחברה. ווליאמס ציין כי אולמות התצוגה של החברה זכו מאז החל המבצע לפי שמונה מבקרים מימים רגילים.

וויליאמס סיפר כי הסיבה לכך שהחברה יכולה להרשות לעצמה מבצע כל כך אטרקטיבי היא העובדה שמפיץ רכבים מדרום איטליה היה כל כך נואש להיפטר ממלאי המכוניות שברשותו, והחליט למכור לחברה מספר רב של מכוניות בהנחה אדירה.

החברה, שמוכרת בלי קשר למבצע זה או אחר, למעלה מעשרת אלפי מכוניות חדשות מדי שנה, התחילה את המבצע בסוף של חודש נובמבר והודיעה כי הוא יימשך עד החמש עשרה לדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully