וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח את שותפו לעסקים בגלל חוב כספי

עדי שמחוביץ

7.12.2008 / 16:00

אליאב דגון נעצר בחודש שעבר, לאחר שנחשד ברציחת שותפו לעסקים שמעון פינטו. על פי כתב האישום דגון ניסה להסתיר את גופת הנרצח

בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד אליאב דגון, בן 40 מקרית אונו, המואשם ברצח שותפו לעסקים שמעון פינטו בן 35 משדרות. במהלך חודש נובמבר דיווחו בני משפחת פינטו למשטרת שדרות על היעדרותו. המשטרה פתחה בחקירה שהובילה לדגון, שותפו לעסקים. דגון, קצין צה"ל לשעבר, סיפר כי ירה בפינטו מטווח קצר ושיחזר את הרצח.

מכתב האישום עולה כי השניים עבדו כקבלני שיפוצים אצל אדם בשם מריו גינת. במהלך העבודה התגלעו ויכוחים בין השניים על רקע סכום חוב שנותר בידי מריו ותשלום לפועלי השיפוצים. ב-11 בנובמבר בשעות אחר הצהרים אסף דגון את פינטו ברכבו מתחנת אוטובוס ביהוד ונסע לכיוון פארק תעשיות בשוהם, כשהוא נושא עימו אקדח שתוקף רישיונו פג לפני ארבע שנים. במהלך הנסיעה סטה דגון מהדרך ונסע לתוך כביש שירות באזור חשוך ומבודד ושם ירה בראשו של פינטו.

עוד עולה מכתב האישום כי דגון משך את גופתו של פינטו עמוק לתוך השדה וכיסה את הגופה בערימות פסולת, פלטות אסבסט, קרטונים וענפים והוציא את מסמכיו ותעודת הזהות מכיסיו וזרק אותם לפח אשפה. לאחר מכן התקשר דגון פעמיים לטלפון של פינטו על מנת להציג מצג שווא, לפיו הם לא נמצאים יחדיו. גם בימים שלאחר מכן המשיך לצלצל לטלפון שלו ושלח מסרונים על מנת לשבש ראיות. אחרי זה החביא את השנק בבית אמו. את הנשק ששימש לרצח, החביא דגון בבית אמו.

לאחר שפינטו לא יצר קשר עם משפחתו במשך מספר ימים, פנו בני המשפחה לדגון, אולם זה טען שאינו יודע דבר על מקום הימצאו. כעבור ימים עירבה המשפחה את המשטרה שעצרה את דגון בחשד למעורבות בהיעלמו של פינטו. דגון נשבר בחקירה והודה במעשיו, אך טען כי עשה זאת מתוך הגנה עצמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully