וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין ראיות שמארי פיזאם רצחה את רוז"

עדי שמחוביץ

7.12.2008 / 15:37

פרקליטתה של מארי פיזאם אמרה כי הפרקליטות לא מסרה לה את חומר הראיות בפרשה. משפטם של מארי ושל רוני רון נדחה בחודש

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: איילת שולמן, קריינות: אילן שניג)

בית המשפט המחוזי-מרכז בפתח תקווה דחה היום (ראשון) לתחילת ינואר את משפטם של רוני רון ומארי פיזאם, הנאשמים ברצח הילדה רוז. משפטם של השניים היה אמור להיפתח היום, אולם עם פתיחת הדיון אמרו סניגוריהם כי הם לא קיבלו לידיהם את כל חומר החקירה.

מיד לאחר דחיית הדיון, קיים בית המשפט דיון בנושא הארכת מעצרם של רוני רון ומארי פיזאם. פרקליטו של רוני רון עו"ד גיל פרידמן הסכים לבקשת הפרקליטות למעצר עד תום ההליכים. לעומת זאת,פרקליטתה של מארי פיזאם עו"ד רויטל סוויד, ביקשה שחרור מוחלט בגין היעדר ראיות, אך בסופו של דבר היא קיבלה את עצתו של בית המשפט והסירה את בקשתה. על כן נדחה הדיון בהארכת המעצר של פיזאם ל-31 בדצמבר.

בתום הדיון אמרה עורכת הדין סוויד כי "מחומר הראיות החלקי שהתקבל עד היום, עולה באופן ברור וחד משמעי שאין ראיות נגד מארי בגין עבירה של רצח. לא ברור מדוע לא קיבלנו עדיין את כל חומרי החקירה". פרקליטו של רוני רון, עורך הדין גיל פרידמן אמר כי "מרשי הודה ולקח אחריות על חלק מהמעשים, אך טען וטוען שלא היתה לו כל כוונה לרצוח את הילדה. לכן יש כאן הבדל משפטי גדול".

רון ופיזאם נאשמים ברצח הילדה רוז. לפי כתב האישום, בעקבות הקשיים בגידול רוז החליטה אמה מארי שאינה רוצה בבתה והפצירה בבעלה, סבה של רוז, רוני רון שיוציא אותה מהבית. היא איימה שאם הוא לא יעשה זאת, היא תתאבד.

"לכל היותר כתב אישום בגין הזנחת קטין"

סבה של רוז, רוני רון, מואשם כי במהלך שנסע עימה ברכבו, היכה אותה בעוצמה וכתוצאה מכך איבדה רוז את הכרתה. לאחר מכן נסע רון לירקון, הכניס את רוז למזוודה והשליך אותה לנחל. גופתה של רוז נמצאה רק כמה חודשים לאחר מכן בעקבות חיפושים נרחבים של המשטרה.

בשבוע שעבר, הגיב פרקליטו של רון לדו"ח נתיחת גופתה של רוז. לדברי עו"ד גיל פרידמן, הדו"ח הפתולוגי תואם את גרסתו של רון. "מהרגע שרון הגיע למשטרה עד עתה הוא שמר על אותה גרסה שמתיישבת עם הדו"ח. מהדו"ח עולה חד משמעית שהיא מתה לפני שהושלכה לירקון".

פרקליטתה של מארי, עו"ד רויטל סוויד, כפרה אז באישומים ואמרה כי חומר הראיות מאפשר להגיש נגד מרשתה לכל היותר כתב אישום בגין הזנחת קטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully