וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מתה לאחר 30 שנה בתרדמת

טלי גולדשטין

7.12.2008 / 11:51

מרתה פון בולו מתה לאחר שנכנסה לתרדמת ב-1980. בעלה הואשם בניסיון רצח כדי לרשת את הונה, אך זוכה. סיפורה עובד לסרט

היורשת האמריקאית מרתה פון בולו, שהיתה בתרדמת מזה שלושה עשורים, מתה אמש (שבת) בגיל 76. פון בולו, שהיתה ידועה גם בשם סאני, נמצאה כשהיא מחוסרת הכרה באחוזתה שברוד איילנד בדצמבר 1980. בעלה השני, קלאוס פון בולו, דמות ציבורית מפורסמת בבריטניה, זוכה פעמיים בבית המשפט מאשמת ניסיון לרצח אשתו בזריקות אינסולין.

הוליווד ניצלה את הסיפור המשפטי השערורייתי והפכה אותו לסרט בשנות ה-90. "תהפוכות הגורל" הוא דרמה משפטית מרתקת שמגוללת את הסיפור האמיתי על קלאוס פון ביולו, המיליונר שהואשם ברצח אישתו ושכר את עורך הדין הידוע (רון סילבר) - הלא הוא אלן דרשוביץ. את פון ביולוב מגלם ג'רמי איירונס (התפקיד הקנה לו את פרס האוסקר ואת פרס גלובוס הזהב) ואת אשתו חובבת התרופות מגלמת גלן קלוז. הסרט מבוסס על ספרו של דרשוביץ.

סאני, בתו של אין ההון ג'ורג' קרופורד, מתה בבית האבות "מרי מנינג וולש" שבניו יורק, מסרה משפחתה. היא הותירה אחריה בת מנישואיה השניים ושני ילדים שנישואיה הראשונים לנסיך אוסטרי.

הזוג פון בולו היה בעיצומה של מסיבה בדצמבר 1980 כשסאני, שהיתה אז בת 48 ובעלת היסטוריה ארוכה של צריכת סמים ואלכוהול, חלתה לפתע ואיבדה הכרתה. הרופאים קבעו כי היא סובלת מנזק מוחי שהותיר אותה במצב של צמח. למרות שסאני הוחזקה בחיים בעזרת אינפוזיה בעלות של מאות אלפי דולרים, הכרתה לא שבה אליה מעולם.

לטענת התביעה, קלאוס פון בולו הזריק לאשתו אינסולין פעמיים על מנת להורגה ולרשת את הונה. הוא הואשם בשני סעיפים של ניסיון לרצח. באחד מהפרשות המשפטיות השערורייתיות ביותר בשנות ה-80, פון בולו הורשע ב-1982 אך זוכה לאחר שהגיש ערעור. במשפט החוזר ב-1985 הוא זוכה. שנתיים לאחר מכן, הזכים קלאוס להתגרש מאשתו, ויתר על תביעתו לרשת את הונה, הנאמד ב-40 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully