וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ: "מתבייש שיהודים ניסו לבצע פוגרום"

פנחס וולף

7.12.2008 / 11:05

אולמרט התייחס בישיבת הממשלה לאירועים בחברון: "נפעל כדי לעצור את הפעולות של יהודים נגד פלסטינים". על הקסאם: "לא נשלים עם המשך הירי"

"לאחר פינוי בית המריבה היו ניסיוניות לפוגרומים מצד יהודים נגד פלסטינים ביהודה ושומרון", כך אמר הבוקר (שלישי) ראש הממשלה אהוד אולמרט בישיבת הממשלה. לדבריו, "אני אומר את הדברים לאחר מחשבה רבה. אנחנו באים מעם שהאתוס בנוי על זיכרון של פוגרומים. אני מתבייש שיהודים ירו לעבר פלסטינים. צריך לעשות פעולה תקיפה ביותר על מנת להביא לדין את האחראי למעשה. אנו מנחים לעשות את כל הפעולות כדי לעצור את הפעולות הבלתי חוקיות של יהודים נגד פלסטינים".

על המשך ירי הקסאמים לעבר ישראל אמר ראש הממשלה, כי "חמאס ברצועה גורם לדרדור המצב הביטחוני. האחריות המוחלטת להפרת הכללים מוטלת על ארגוני הטרור. אין להשלים עם כך. קיימתי עם שר הביטחון שורה של התייעצויות לגבש את העמדה של הממשלה שאין להשלים עם המצב הזה. אין כוונה להשלים עם הדרך בה מתנהלים ארגוני הטרור. ננהג בנחישות וללא היסוס למנוע סבל מיותר מתושבי דרום הארץ".

בנוגע למיגון ישובי עוטף עזה, אמר אולמרט כי "הממשלה החליטה למגן 4.5 ק"מ מהגבול, מתוך ידיעה שהאזור קריטי וזקוק להגנה ומיגון. באזור הושקעו מיליונים רבים. שר האוצר הציג הצעה להאיץ את פעולות הסיוע לאזור. כחלק מכך, נרחיב את פעולות המיגון בתחום 4.5 ק"מ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully