וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיסי טיסה בחינם למשפחת בורוביץ'?

יובל מעוז

7.12.2008 / 10:26

האסיפה הכללית של בעלי המניות באל על תחליט האם לאשר לבורוביץ' ומשפחתו כרטיסים בחינם ובהנחה לטיסות החברה

באסיפה הכללית של בעלי המניות באל על, שתתכנס ב-30 בדצמבר, יצביעו בעלי המניות לא רק על המשך כהונת דירקטורים בחברה ותנאי שכרם, אלא גם על הטבה ליו"ר הפורש של החברה – איזי בורוביץ', ולבני משפחתו. בעלי מניות החברה יצטרכו להחליט האם הם מאשרים את החלטת ועדת הביקורת של אל על ושל דירקטוריון החברה לאשר לבורוביץ', בת זוגו, ילדיהם ובני זוגם, לקבל כרטיסי טיסה בחברה בחינם ובהנחות לאחר פרישתם.

לפי ההצעה, בורוביץ' ובת זוגו יקבלו שני כרטיסי טיסה חינם בשנה, על בסיס מקום מובטח. בנוסף, בורוביץ' ובת זוגו יקבלו עד שלושה כרטיסי טיסה נוספים לשנה על בסיס מקום מובטח בהנחה של 90% מהתעריפים של אל על הניתנים בהנחה לעובדי החברה. מלבד כרטיסים אלה, יקבלו בני הזוג בורוביץ' כרטיסי טיסה נוספים ללא הגבלה, על בסיס מקום מובטח בהנחה של 50% מהתעריפים המוקבלים בחברה, הניתנים בהנחה לעובדי החברה. גם ילדיו של בורוביץ' ובני זוגם זכאים להטבות, אלה יקבלו כרטיס אחד בשנה בהנחה של 80% על בסיס מקום פנוי. ההטבה של לבורוביץ', בת זוגו וילדיו, תינתן להם לכל החיים.

דירקטוריון אל על קיבל לשורותיו יו"ר חדש בשבוע שעבר, אמנון ליפקין שחק.

התקופה האחרונה אינה קלה לתחום התעופה. התחרות הגוברת בין החברות, ההתמודדות עם התנודות בשער הדולר, והעלייה במחיר הנפט וצניחתו המהירה לאחר מכן. כעת ניצבות החברות בפני מציאות כלכלית שיש בה צפי לירידה בטיסות במחלקת העסקים, צמצום בקווי טיסה ואף בהיקף הטסת מטענים.

אל על סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם תוצאות טובות, למרות הלחצים המתהווים בענף. הכנסות החברה צמחו ברבעון ב-7.2% ל-607.3 מיליון דולר. החברה רשמה ירידה ברווח הנקי ברבעון השלישי ל-30.4 מיליון דולר לעומת 40.7 מיליון דולר ברבעון המקביל. מניית החברה ירדה מתחילת השנה ב-62%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully