וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צה"ל מזניח את ביטחון המתנחלים בחברון"

7.12.2008 / 1:04

במכתב חריף למפקד חטיבת חברון טוען ועד היישוב היהודי בעיר, כי כוחות הביטחון אינם פועלים להפסקת התקפות של ערבים נגד יהודים

ועד היישוב היהודי בחברון פנה אמש (שבת) במכתב חריף למח"ט חברון, אל"מ אודי בר מוחה, ולמפקד מרחב חברון, סנ"צ אבשלום פלד, בטענה שצה"ל והמשטרה מזניחים באופן מכוון את ביטחון התושבים היהודים בעיר.

"פעם אחר פעם", נאמר במכתב, "יהודים מותקפים על ידי ערבים בהתקפות מסכנות חיים, כאשר חיילים ושוטרים עומדים מנגד ואינם פועלים להפסקת ההתקפות, ו/או לאכיפת החוק על הפורעים הערבים, בטענה שאלה ההוראות שקיבלו".

לטענת ועד היישוב היהודי, התנהלות צה"ל והמשטרה "מתאפיינת בגישה של 'הבנה' ואף 'הצדקה' כלפי התוקפנות הערבית, תוך הימנעות מכוונת מכל אכיפת חוק וסדר כלפי מי שמנסים לפגוע ביהודים".

"עם כל ההבנה למורת הרוח של צה"ל והמשטרה מפגיעה של יהודים בערבים בגזרה בימים האחרונים", מדגישים התושבים, "לא נסכים למדיניות של 'תג מחיר' או של 'ענישה קולקטיבית' של צה"ל והמשטרה כלפי כלל התושבים היהודים באזור, ואנו קוראים לכם להתעשת ולהנחות את חיילי צה"ל ושוטרי משטרת ישראל לפעול ביד תקיפה כנגד הפורעים הערבים, לפני שיהיו קורבנות בנפש".

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל מבקש להבהיר כי לא התקבלה אצל מח"ט חברון כל פנייה בנושא המדובר, ומכל מקום כוחות צה"ל ומשטרת ישראל עושים ימים כלילות לשמירה על הסדר הציבורי באיו"ש ולמניעת פגיעות הדדיות בין פלסטינים ליהודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully