וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נציג נבחרת אחראית שתמלא את הריק השלטוני"

פנחס וולף

5.12.2008 / 17:44

לקראת הפריימריז בליכוד שייערכו ביום שני, אמר מרידור: "מי שלא רוצה לראות את שער יפו כשער יציאה לחו"ל, שיצביע ליכוד". לבנת: "רשימת העבודה - אותה הגברת בשינוי אדרת"

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ענת ברק)

השר לשעבר דן מרידור, המתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת, אמר היום (שישי) בכנס פעילים של הליכוד בירושלים, כי "מי שלא רוצה לראות את שער יפו כשער יציאה לחו"ל צריך להצביע ליכוד. אנו לא מוכנים לראות את שער יפו כמעבר גבול, אולם לצערי יש כאלה שכן רוצים זאת". לדבריו, "מפלגת העבודה מתגמדת, קדימה הולכת אחורה ונוצר ואקום גדול שאנו יכולים למלא אם נציג נבחרת רצינית, אחראית ונבונה".

ח"כ לימור לבנת התייחסה בכנס לתוצאות הפריימריז שנערכו אמש בעבודה. לדבריה, "רשימת העבודה זו אותה הגברת בשינוי אדרת. לעומת רשימת העבודה, רשימת הליכוד תורכב ביום שני מוותיקים ומחדשים. לנתניהו יש ניסיון גדול במגוון תחומים הרבה יותר מציפי לבני ומאהוד ברק".

בראיון לוואלה! לייב אמר אמש הרמטכ"ל לשעבר משה בוגי יעלון, המתמודד אף הוא בפריימריז בליכוד שייערכו בשבוע הבא, כי פינוי בית המריבה "סביר שנעשה גם ממניעים פוליטיים". יעלון אמר את הדברים בתשובה לשאלה על הקשר בין הבחירות הקרבות ובין ההחלטה של שר הביטחון אהוד ברק לפנות את בית המריבה. לטענתו של יעלון כמה וכמה מהפינויים בשנים האחרונות היו ממניעים פוליטיים. יעלון הוסיף ואמר כי הוא מודאג מהדה- לגיטימציה שעושים לציבור המתנחלים שלדבריו, "דוחקת רבים מהם לקיצוניות".

בתגובה לשאלה מה יעשה יעלון, במידה ויהווה גורם מרכזי בממשלה הבאה, למען שחרורו של גלעד שליט, ענה כי לא צריך להחזיר את שליט או כל חייל חטוף אחר בכל מחיר. "אני לא מוכן להשתמש בביטוי בכל מחיר". אמר יעלון. "מדינת ישראל נכנעה בעבר לתכתיבי מחבלים כמו בעסקת ג'יבריל ותכתיבים אלו הביאו אותנו למצב שמעודד מחבלים לבצע פיגועי חטיפה".

לדבריו, עסקת רגב וגולדווסר הייתה טעות. "היינו צריכים להחזיר גופות תמורת גופות". יעלון התייחס להפגנות למען החזרת גלעד שליט ואמר כי הם פוגעות במאמצים לשחררו. לטענתו הוא אמר לא פעם למשפחות חטופים כי "ככל שתשמיעו קול רם יותר כך אתם מעלים את המחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully