וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד: "פינוי הבית בחברון - מעשה טירוף כוחני"

פנחס וולף

4.12.2008 / 15:43

תגובות סוערות במערכת הפוליטית בעקבות פינוי בית המריבה בחברון. השר ישי: "שר הביטחון מצפצף על החוק ופועל משיקולים פוליטיים"

סגן ראש הממשלה ויו"ר ש"ס, אלי ישי, תקף בחריפות את התנהלות שר הביטחון אהוד ברק, בעקבות פינוי בית המריבה בחברון. לדבריו, "ברק מנסה להנשים מחדש מפלגה גוססת וביום הבחירות המקדימות במפלגתו, הוא מגרש אנשים מביתם שרכשו באופן חוקי. חבל שמשיקולי רייטינג שר הביטחון צפצף על החוק וזרק אנשים מהבית. גם שימוש פוליטי בצרכי ביטחון לא יוכל להפוך את מפלגת העבודה לרלוונטית, ולהמציא מחדש דבר שזמנו עבר".

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן: "אי אפשר להתעלם מהפריימריז במפלגת העבודה, אך עם זאת חבל ששר הביטחון לא מפגין אותה נחישות מול הקסאמים מעזה, הקטיושות מהצפון והטרור הפלסטיני מיהודה ושומרון. כמו כן, אני מזכיר לברק כי בית המחבל ממרכז הרב עדיין עומדו".

שר הביטחון אהוד ברק, הסביר את הפינוי: "קיבלתי את ההחלטה לאחר שכל המאמצים לפינוי בהסכמה לא נענו. אני קורא ליישוב בחברון להרגיע את הרוחות ומדגיש כי כעת נדרשת מהם אחריות".

ח"כ אריה אלדד (התקווה) אמר, כי "פינוי בית השלום הוא מעשה טירוף כוחני. רק הממשלה תשא באחריות למה שקרה שם. ברק שולח את המשטרה וצה"ל כדי לקיים את מערכת הבחירות של השמאל בישראל, ודמם של הנפגעים בראשו".

ח"כ אורי אריאל (הבית היהודי): "שר הביטחון הפר את כל הסיכומים וההבנות איתו. הוא מוכיח שאי אפשר לסמוך על מילתו. אני קורא לברק להפסיק את הפינוי הברוטלי והאלים, שמתגלות בו תופעות לא אנושיות ולא יהודיות מצד השוטרים".

לדברי ח"כ אבשלום וילן (מרצ): "מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. אני מקווה שהעיכוב בקבלת ההחלטה של כוחות הביטחון לא יגרום לנפגעים רבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully