וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אשת שדר רדיו תכננה לרצוח אותו

נתיב נחמני

4.12.2008 / 18:11

בית המשפט האריך את מעצרה של אשת תקליטן ידוע ומנחה תכניות רדיו בחשד לאיומים על חיי בעלה. האישה מכחישה

מי רצה במותו של שדרן רדיו מוכר מאזור המרכז? בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בחמישה ימים את מעצרה של תושבת תל אביב, בת 42, בחשד שתכננה לרצוח את בעלה, תקליטן ידוע שמוכר גם כמנחה תוכניות רדיו שונות. בחקירותיה הכחישה האישה את המיוחס לה, אך בית המשפט קבע: "חומרי החקירה מעלים תמונה חמורה".

חקירת הפרשה נפתחה בעקבות תלונתו של הבעל במשטרה, כי הוא חושד שאשתו מתכננת לפגוע בו על רקע סכסוך גירושין ביניהם. טרם מעצרה, גבו החוקרים עדויותיהם של מספר מקורבים לזוג, מהן עלה החשד כי האשה שוחחה עם מספר אנשים על תוכניותיה. בעקבות הממצאים נעצרה האישה, והבוקר הובאה לבית המשפט בחשד לאיומים על חיי בעלה.

עם פתיחת הדיון ביקש שופט בית משפט השלום, ציון קפח, מנציג המשטרה רס"ר יעקב ברנרד, להסביר לו מדוע החשודה מובאת להארכת מעצרה בחשד לאיומים בלבד, כשמחומר החקירה עולה כי נראה שהיא פעלה במישור מתקדם יותר. "בינתיים אנחנו מייחסים לה איומים בלבד כיוון שאנו מבקשים להיות זהירים בהצהרת החשדות לגביה", ענה נציג במשטרה.

בתגובה, מחה עו"ד משה סוחמי, המייצג את החשודה, על טענות המשטרה, וטען כי אין שחר לדברים וכי התלונה היא חלק ממערכת גירושין מכוערת בין השניים, במסגרת התלונן הבעל בעבר כי אשתו מטרידה אותו ואילו היא התלוננה כי הותקפה. "המשטרה מייחסת לחשודה עבירת איומים שהיא מתכננת לכאורה לרצוח את בעלה", אמר השופט. "אך הבקשה אינה משקפת את המצוי בתיק. התמונה המתגלה חמורה הרבה יותר ממה שנשמע ונראה בדיון - החשודה החלה לצקת תוכן של ממש לאמירתה. בנסיבות אלו ובשלב זה, רב הנסתר על הגלוי", קבע השופט והורה להאריך את מעצרה בחמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully