וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפת אבי ניר: מפיק ידוע נחקר במשטרה

ענת קם ונתיב נחמני

4.12.2008 / 12:45

גורמים המקורבים לפרשה: המפיק נחקר בשל קשריו לאותו גן ארועים שבעניינו ערכה התכנית "שתולים" תחקיר

התפתחות בחקירת תקיפתו של מנכ"ל קשת אבי ניר. מפיק ידוע נחקר במשטרת מרחב ירקון בחשד למעורבות בפרשה. שמו טרם הותר לפרסום.

גורמים המעורבים בפרשה אמרו לוואלה! ברנז'ה כי הנחקר מקורב לבעלי גן הארועים שבעניינו ערכה התכנית "שתולים" תחקיר. במשטרה העדיפו היום שלא להתייחס לחקירה.

מנכ"ל קשת אבי ניר הותקף ביום שני שעבר על ידי אלמונים חמושים באלות סמוך לביתו, בשעה שטייל עם כלבו. הוא הובהל לבית החולים איכילוב כשהוא פצוע בינוני וסובל משברים בכל חלקי גופו. בתחילת השבוע אושפז ניר שוב לבדיקות נוספות. דירקטוריון קשת פירסם השבוע הודעה בה הוא שב וקורא למשטרה לחקור את נסיבות הארוע. המשטרה בודקת קשר בין התקיפה לאולם ארועים שאודותיו נערך תחקיר של התכנית "שתולים" העתידה להיות משודרת בקרוב בקשת.

בתוך כך, בית משפט השלום בתל אביב האריך היום את מעצרו של אליהו וקנין, תושב רמת גן בן 55 העובד כמנהל הלוגיסטי של של אותו אולם אירועים, בחשד שביצע מעשים מגונים בתחקירנית קשת שעבדה אצלו במסגרת התחקיר.

וקנין, שנעצר אתמול, חשוד שהטריד את העובדת בשבעה מקרים שונים לפחות. על פי עדויות התחקירנית במשטרה, המעשים בוצעו בה לפני כשמונה חודשים, שהחמור בהם היה מקרה בו וקנין נעל אותה יחד איתו במשרד, גהר מעליה, נגע בגופה וניסה לנשקה בכוח. מהדיון שנערך בעניינו בבית המשפט עולה כי התחקירנית לא הגיעה בעצמה כדי להתלונן על המעשים, אלא שהחוקרים הגיעו אליה במסגרת החקירה של תקיפת אבי ניר.

במהלך הדיון טען עורך דינו של וקנין כי מעצרו הוא מניפולציה של המשטרה, כיוון שזו מנסה להראות שהיא פועלת לפענוח תיק תקיפתו של ניר על רקע ההד התקשורתי לו זכה. למרות זאת, קבע השופט ציון קפח כי "קיים חשד סביר והרבה מעבר לכך הקושר את החשוד למיוחס לו" - תקיפתה המינית של התחקירנית - והאריך את מעצרו עד מחר לצורך המשך החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully