וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה השיקה אתר חדש: "ביבי בלוף"

4.12.2008 / 10:10

מפלגת קדימה הקימה אתר ובו ציטוטי אישים שדיברו נגד אופיו של יו"ר הליכוד נתניהו, בהם גם חברי הליכוד דן מרידור, בני בגין וסילבן שלום

אתר ה"ביבי בלוף" של קדימה צובר תאוצה. בימים האחרונים, מפלגת קדימה העלתה קמפיין נגטיבי שמוקדש כולו ליו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו. באתר, מופיעים סרטונים של אישים שדיברו בעבר נגד אופיו של נתניהו.

בין היתר, מופיעה התבטאות של דן מרידור, המצטרף החדש-ישן של הליכוד. התבטאות שמן הסתם הוא היה שמח לוותר עליה. "צריך להציל את המדינה מקסמי השווא המסוכנים של מר נתניהו", נשמע מרידור בכינוס מסיבת בשנת 2003. "הוא מוריד אותנו מדרגה אחר מדרגה". באתר, ישנו גם "משחק הבלופים", בו מתבקשים הגולשים לציין האם התבטאות של נתניהו נכונה או לא. בימים הקרובים יעלו משחקים נוספים.

לדברי מנהל הקמפיין של קדימה, אייל ארד, בהמשך, החומרים באתר יעלו מדרגה. "אנחנו מעלים חומרים חדשים כל יום, כי מתגלים לנו כל יום בלופים חדשים", הוא הסביר לוואלה! חדשות. "הבלוף הטרי הוא רייכמן שהולך להיות שר החינוך. בימים הקרובים יעלה אתר my ביבי בלוף, בו כל אחד יוכל לספר על הבלוף שהוא מכיר מביבי".

"ללבני אין מענה"

לוואלה! חדשות הגיעו חומרים חדשים שיעלו בימים הקרובים באתר. אחד מהם הוא ציטוט מאירוע פתיחת המנהרות. "אחרי פתיחת מנהרת הכותל ב-96 נתניהו אמר בערוץ 2: 'הערכות מערכת הביטחון היו שלא תהיה תגובה על פתיחת המנהרה.. הם גם האיצו בי לפתוח אותה'", ייכתב באתר. "העובדה: ראש אמ"ן באותה תקופה בוגי יעלון העיד בועדת לביקורת המדינה: 'צה"ל ואגף המודיעין לא שותפו בדיונים שקדמו לפתיחת מנהרת הכותל... אמ"ן העביר מבעוד מועד לדרג המדיני התרעה אסטרטגית על כך שהמצב עלול להתלקח'". באתר מפורסמות גם אמירות של בני בגין, סילבן שלום ומיכאל איתן נגד נתניהו.

בליכוד הגיבו בחריפות נגד הקמפיין הנגטיבי. לדברי ח"כ מיכאל איתן, "ממשלת לבני נכשלה בכל התחומים: בתחום הביטחון – מלחמה כושלת בלבנון וחוסר יכולת להפסיק את הרקטות על דרום הארץ. בתחום החינוך – ישראל מידרדרת בשירותי החינוך שהיא מספקת לצעירים. בתחום אכיפת החוק – הפשע משתולל ברחובות. בתחום התשתיות – תוכניות לפיתוח הרכבת ומשק המים תקועות ואינן מתקדמות. רשימת הכישלונות עוד ארוכה. כשאין תשובות ענייניות מתחילים ללכלך. ציפי לבני, בעזרת יועציה, הופכת להיות ל'ציפי המלכלכת'. חבל שזו הדרך שבה היא רואה את תפארתה".

אופיר אקוניס, לשעבר סמנכ"ל ההסברה של הליכוד ומתמודד בפריימריז של המפלגה לכנסת, הגיב גם הוא להשקת האתר: "מפלגת הבלוף הגדולה ביותר בתולדות הפוליטיקה בישראל היא האחרונה שיכולה לומר משהו בעניין בלופים. הציבור בישראל כבר הבין את הבלוף הגדול של מפלגת הפרסומאים קדימה, ולא יעזרו שום טריקים ושטיקים של פרסומאים שהבינו שהסחורה שהם משווקים 'קדימה בראשות ציפי לבני', היא פגומה ואינה רצויה בציבור".

ממטה הליכוד נמסר בתגובה: "לבני בחרה בקמפיין שלילי כי לה ולקדימה אין מענה לכך שהעם לא סומך עליה בעת המשבר בו נמצאת היום המדינה – לא בתחום הכלכלי ולא בתחום הביטחוני. לבני בחרה בקמפיין שלילי כי היא יודעת שהעם יודע שנתניהו הוא היחיד המגלה כושר מנהיגות בעת משבר, והוא זה שיחלץ את העם מהמשברים הכלכליים והביטחוניים בהם נמצאת המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully