וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: כוננות גבוהה בשדות התעופה

טלי גולדשטין

4.12.2008 / 10:06

לאחר שקיבלה התרעה מפני פיגוע טרור בסגנון ה-11 בספטמבר, העלתה הודו את רמת הכוננות בשדות התעופה ברחבי המדינה

הודו הידקה את האבטחה בשדות התעופה ברחבי המדינה והכריזה על כוננות גבוהה, לאחר שרשות התעופה הזהירה היום (חמישי) מפני איום של מתקפת טרור מהאוויר, בדומה למתקפת ה-11 בספטמבר. שר ההגנה ההודי, א.ק. אנטוני קיבל את ההתרעה ממנהל רשות התעופה פ.ה. מייג'ור. הלה טען כי קיבל מידע מודיעיני אמין לגבי מזימה לחטוף מטוס בשדה תעופה פנימי למטרת מתקפה על מרכז מאוכלס.

על פי דיווח ה"טלגרף" הבריטי, על הנוסעים בשדות התעופה ההודים לעבור עתה חמישה סבבים של בדיקות ביטחוניות לפני שיוכלו לעלות למטוס. זאת על רקע הידוק האבטחה עקב מתקפה הטרור בשבוע שעבר בעיר מומביי, בה נהרגו מעל 180 בני אדם ומאות נפצעו.

מזכירת המדינה האמריקאית קונדוליזה רייס ערכה ביקור בלתי מתוכנן בפקיסטן אתמול והפצירה בממשלה הפקיסטנית לנקוט במדיניות קשוחה כלפי הטרוריזם. "על כל המדינות בעולם להילחם באיום הגלובלי של הטרור והגורמים הקיצוניים", אמרה רייס. "על פקיסטן להחליט מה תהיה תגובתה במקרה זה. עליה לבחור בתגובה החלטית, מהירה ויעילה", הוסיפה.

ממשלת הודו ספגה בימים האחרונים ביקורת קשה מצד הציבור על כך שלא הצליחה למנוע את הפיגוע הקטלני, למרות האזהרה לגבי מתקפה קרבה. מעל עשרת אלפים מפגינים, בהם סלבריטאים, שחקנים וספורטאים, התאספו אמש במומביי במחאה על כישלון הממשלה.

שר הפנים ההודי שיבראג' פאטיל התפטר השבוע מתפקידו, לאור תוצאותיה המזעזעות של המתקפה. גם היועץ לביטחון לאומי לקח אחריות והגיש את התפטרותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully