וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס מצפה ל-18 מנדטים

פנחס וולף

4.12.2008 / 0:04

מנהיגי ש"ס אמרו היום בכנס פתיחת קמפיין הבחירות, כי המפלגה תשיג 18 עד 20 מנדטים. "כל אחד שיכתוב שמות על הנייר - נעשה לו תפילה"

מערכת וואלה!

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: נעמה דרור)

20-18 חברי כנסת – זו המטרה שהציב הערב מנהיג תנועת ש"ס, הרב עובדיה יוסף, לתנועתו. את הדברים הוא אמר בפתיחת קמפיין הבחירות של ש"ס נערך בבנייני האומה בירושלים. "כולנו אוהבים את התורה וכולנו מכבדים את התורה על ידי ש"ס", אמר. "כל אחד שיביא עשרה אנשים שיצביעו ש"ס, וכל אחד שיכתוב שמות על הנייר - נעשה לו תפילה. עשרה זה המינימום. תביאו 30-20 ואלוהים ישלם לכם. כמה שש"ס חזקה - התורה חזקה".

"אנחנו לא עושים בשביל כיסאות ולא בשביל כבוד, אלא בשביל השם. תשימו את כל כוחכם כדי להשפיע, הנשים לא פתורות מזה". הרב, שהגיע אל האירוע כשהוא חולה, קרא לתומכים לסייע ביום הבחירות ואמר: "מי שיש לו רכב, ביום הבחירות יקדיש רכב לש"ס מי שיש לו טקסי, בוא תיקח אותם. כך נגיע ל-18, ל-20 חברי כנסת".

יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, אמר בכנס כי, "את המשא ומתן עם לבני וקדימה אתם זוכרים? הם רצו לחלק את ירושלים. ירושלים לא למכירה ואת ש"ס לא קונים. נעמוד על כל העקרונות שלנו. ש"ס תזרים מאות מיליונים לעניים. נחזיר את קצבאות הילדים. אנחנו נדאג לשכבות הביניים ולשכר מינימום של 5,000 ש"ח ונחזיר עטרה ליושנה. אנחנו נגיע ל – 18 מנדטים. הם מפחדים מאיתנו שנהיה בחינוך? משנה לשנה הפשע, הסמים והאלימות עולים ורמת הלימודים יורדת. אני יודע. לא הליכוד ולא קדימה יתנו לנו את החינוך. בעזרת ה', עם 18 מנדטים ניקח את המשרדים החשובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully