וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלינטונים לא מביאים עבודה הביתה

עידן דורנר

3.12.2008 / 18:36

נשיא ארה"ב לשעבר התייחס למינוי אשתו הילרי למזכירת המדינה, ואמר כי לא יתערב בענייניה. "אני רק אשתדל לייעץ לה מדי פעם"

נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון אמר היום (רביעי) כי אין בכוונתו להתערב בענייניה של אשתו הילרי בתפקידה החדש כמזכירת המדינה בממשל אובמה. "אני רק אשתדל להיות מועיל ואולי לייעץ לה מדי פעם, אבל אני לא חושב שאעשה יותר מזה". קלינטון אמר את הדברים בראיון לרשת CNN במהלך ביקור בהונג קונג.

לדברי קלינטון, הוא והילרי תמיד מדברים "על הכל". הוא הוסיף כי עצותיה של אשתו לאורך כל הקריירה שלו היו יקרות ערך. "מאוד אכפת לי מכל האתגרים הניצבים בפני ארצנו ובפני העולם, אך בסופו של דבר יהיה זה הנשיא הנבחר ברק אובמה שיקבל את ההחלטות ויקבע את המדיניות".

קלינטון הוסיף כי להילרי נודע שהיא מועמדת למשרת מזכירת המדינה מקריאה בעיתון. "לדעתי היא קיבלה את ההחלטה הנכונה, למרות שזה היה קשה בשבילה. היא אהבה את העבודה בסנאט". הנשיא לשעבר אמר עוד כי בכוונתו להישאר מחוץ לאור הזרקורים, "אלא אם אובמה יבקש ממנו לעשות משהו ספציפי, אך אני לא מחפש זאת".

קלינטון נמצא בהונג קונג כדי להשתתף בפגישה של הקרן ללא מטרות רווח הקרויה על שמו, אותה הקים לאחר שסיים את כהונתו כנשיא. מטרת הקרן היא להיאבק בבעיות גלובליות כגון עוני ומחלות. קלינטון הסכים לחשוף את כל התורמים לקרן כדי ליצור שקיפות ולמנוע ניגוד עניינים בין פעילותה לבין פעילותה של אשתו כמזכירת המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully