וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק על הנשיאות מתקרב לסופו - והמועמדים פותחים פה אחד על השני

25.7.2000 / 7:39

פרס: "קצב מתייחס בחוסר אמון לחברי הכנסת"; קצב: "פרס משתמש בתקשורת כדי להשיג את תמיכת ש"ס ומזין את אמצעי התקשורת בדיווחים מטעים"

המרוץ לנשיאות יוכרע רק ביום שני הבא, אבל פרס כבר בטוח בניצחונו - בתום ישיבת מטה הבחירות שלו לנשיאות שהתקיימה בכנסת הצהיר: "אני מרגיש בטוח בניצחון, אין לי פרפרים בבטן ואינני חושש, כי אני מרגיש שיש בסיס מוצק לתמיכה בי".
בתגובה אמר יריבו, קצב: "הניצחון לא מונח בכיסו של איש. לא בכיסו של פרס ולא בכיסי. ההכרעה תהיה בידי ש"ס. המאבק הוא צמוד, אבל אני מתכונן לנהל מערכת בחירות אחראית ושקטה".

פרס דיווח, כי הרב עובדיה העביר לו מסר ברור, לפיו הכרעת ש"ס לגבי איזה מועמד יזכה בתמיכתה תבוא רק יום או יומיים לפני הבחירות. פרס העריך כי "95 אחוזים מהח"כים כבר החליטו כיצד יצביעו" והוסיף כי כבר מובטחת לו תמיכתם של חברי ישראל אחת, חברי מרצ ועשרת חברי הסיעות הערביות - 46 חברי כנסת סך-הכל. פרס מאמין כי יזכה גם בתמיכתם של מרבית חברי סיעת המרכז ויהדות התורה, וכן בתמיכתם של מרבית חברי סיעת שינוי, שהחליטה אתמול להעניק לחבריה חופש הצבעה בבחירות לנשיאות.

בתגובה לטענות פרס כאילו הוא מתייחס בחוסר אמון לחברי הכנסת, השיב המועמד קצב: "אני מנהל מערכת בחירות הוגנת, נקיה וישרה. עד עכשיו נזהרתי בכבודו של פרס. לא הסכמתי לומר שום מילה רעה עליו. אני מציע לו להמשיך ולנהוג באיפוק, בקור רוח ובשיקול דעת ולא להגיע לסף התבטאויות לא הולמות". בתגובה לביטחונו של פרס בניצחונו ביום שני הקרוב, אמר קצב: "אם פרס כל כך בטוח בניצחונו, מדוע הוא מחזר בלהט כזה אחרי ח"כים מש"ס? למה הוא מזמין אותם אחד אחד ועושה מאמצים אדירים להיפגש עם אדמו"רים? למה פרס לוחץ על סיעת עם אחד ומדוע הוא מזמין ח"כים מהליכוד לשיחה בת שתי דקות, למרות שהם אומרים לו 'לא'?

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully