וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בפ"ת: גבר ירה בחברו ופצע את אשתו

נתיב נחמני

3.12.2008 / 0:11

הבעל הגיע לדירת אשתו הפרודה ממנו, ירה בה ופצע אותה. חבר המשפחה שניסה להתערב נורה ונהרג. החשוד ניסה להתאבד ונפצע קשה

מערכת וואלה

(צילום ועריכה: נועם כהן)

בתקרית ירי ברחוב נחלת צבי בפתח תקווה נרצח אמש (שלישי) אנדריי מטוסוב, בן 28, לאחר שעל פי החשד נורה על ידי חברו. הרצח אירע בכניסה לדירתה של אשת החשוד בירי, הפרודה ממנו. על פי החשד, הבעל הגיע למקום, ירה באשתו ופצע אותה באורח בינוני עד קשה. מטוסוב, חבר המשפחה, ניסה להתערב, נורה על ידי הבעל ונהרג. מיד לאחר הירי ניסה החשוד עצמו להתאבד ביריה ונפצע באורח אנוש.

הדיווח על האירוע התקבל במשטרה סמוך לשעה 23:30. שכנים דיווחו על קטטה שנשמעה מהבניין שברחוב נחלת צבי בעיר ומספר יריות שנשמעו לאחריה. כוחות משטרה ומד"א ירקון שהגיעו למקום מצאו גופת גבר צעיר כבן 28 מוטלת בחדר המדרגות. סמוך לה נמצאה אישה פצועה, כבת 30. החשוד בירי, בעלה של האישה, נמצא בתוך הדירה כשהוא במצב אנוש.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי קודם לאירוע התקשר הבעל החשוד לאשתו, הפרודה ממנו ומתגוררת בדירה אחרת, ואמר לה כי הוא מגיע אליה. האישה, שככל הנראה צפתה כי המפגש עלול להדרדר לאלימות, התקשרה לזוג חברים, מטוסוב ואישה נוספת, על מנת שיבואו ויהיו נוכחים בזמן שבעלה מגיע.

עוד עולה, כי הבעל החשוד הגיע לדירה זמן קצר לפני שזוג החברים הספיקו להגיע. אשתו יצאה אליו ודיברה איתו בחדר המדרגות של הבניין. בשלב הזה זוג החברים נכנס לבניין עצמו ושמע ריב שהתחולל בין השניים, ולאחר מכן ירייה. מטוסוב, העובד בחברת שמירה, רץ במעלה המדרגות לעבר הקומה האחרונה בה מתגוררת האישה. על פי החשד, הבעל שהבחין בחבר מגיע, ירה בו, ואז נכנס לדירה וירה בעצמו. כל אותה העת בת זוגו של ההרוג הייתה במרחק קצר מהמקום. החשוד ואשתו פונו לבית החולים ביילינסון. בשלב מסוים אף נמסר כי החשוד בירי נפטר מפצעיו, ואולם נראה כי מאמצים נוספים של הרופאים הצליחו להחיותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully