וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ניצח את פייגלין: שונה תקנון הליכוד

2.12.2008 / 21:22

מרכז הליכוד אישר את הצעתו של יו"ר המפלגה, לפיה יסומנו 12 מתמודדים בטופס הפריימריז. המתפקדים קראו: "פייגלין הביתה"

מרכז הליכוד קיבל הערב (שלישי) את הצעת הפשרה של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, לפיה מספר המועמדים שיסומנו בטופס הפריימריז יהיה 12, במקום 10, כפי שקבע התקנון עד כה. כמו כן, אישר המרכז שבטופס ההצבעה יהיו בנוסף שתי משבצות נפרדות לעולים. בכך ניצח נתניהו את אנשי "מנהיגות יהודית" בראשות משה פייגלין שהתנגדו לשריון משבצות העולים.

ההצעה התקבלה בהצבעה גלויה שבמהלכה הרימו אנשי "מנהיגות יהודית" שלטים שקראו לקיום הצבעה חשאית. בתגובה, החל לקרוא חלק מהקהל "פייגלין הביתה" ולגדף את אנשיו. שיריון משבצות העולים צפוי לסייע לנתניהו, הנהנה מאהדה בקרב העולים, יותר מיריבו פייגלין.

ההחלטה מהערב היא המשך ישיר לקרב הבלימה שמנהלים נתניהו ואנשיו כנגד אנשי "מנהיגות יהודית" בראשות פייגלין. בימים האחרונים נפגש ושוחח יו"ר הליכוד בנימין נתניהו עם חברי כנסת ועם מתמודדים לרשימת הליכוד לכנסת ודרש מהם לא לעשות "דילים" עם יו"ר חטיבת "מנהיגות יהודית" בליכוד משה פייגלין.

גורמים בסביבת נתניהו הסבירו כי, "פייגלין זה לא הליכוד, הוא לא מייצג את עמדות הליכוד ובוחריו. הוא מנצל את אופייה הדמוקרטי של המפלגה כדי להשחיל את עצמו ואת אנשיו לכנסת. למעשה, זאת התנערות של נתניהו מפייגלין, משום שהוא לא שייך לאופי של התנועה, הוא תמך בסרבנות והוא לא מייצג את עמדות הליכוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully