וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ראשי מתנחלים מפנים גב לפייגלין

2.12.2008 / 19:09

לקראת הפריימריז בליכוד, הודיעו ראשי מועצות בגדה ומפוני גוש קטיף כי הם תומכים בח"כ זאב אלקין המתמודד מול נציגתו של פייגלין

המתנחלים בוחשים במרכז הליכוד ולמרבה ההפתעה לא מפנים את תמיכתם למשה פייגלין. הערב (שלישי) הביעו ראשי מועצות ביהודה ושומרון וראשי המפונים מגוש קטיף תמיכה פומבית בח"כ זאב אלקין, המועמד המועדף על ידי יו"ר הליכוד בנימין נתניהו למשבצת העולים. אלקין יתמודד מול המועמדת של חטיבת "מנהיגות יהודית" בראשות משה פייגלין. מרכז הליכוד דן באופן ההצבעה בפריימריז, לאחר שבית הדין של הליכוד קיבל אתמול את דרישת מנהיגות יהודית להעמיד להצבעת המרכז את השריון לעולים ברישמת המפלגה.

"מהיכרותנו עם זאב הוא הוכיח את עצמו כלוחם נגד עקירת היהודים מביתם ולמען חיזוק ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון", כתבו ראשי מועצות בגדה, וביניהם ראש מועצת קרית ארבע היוצא צבי קצובר וראש המועצה האזורית גוש עציון שאול גולדשטיין. ראשי המועצות קראו למתפקדי הליכוד "לעזור לו להיבחר במשבצת של העולים החדשים. אין לנו ספק שכמו שעזר וסייע להתיישבות עד היום, הוא ימשיך לעזור ולסייע לכל הפונים אליו".

ראשי המפונים מגוש קטיף כתבו במכתבם בין היתר: "לשמחתנו, זאב החליט להתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת ה-18 במשבצת העולים ובכך אינו מתנגש עם חברי כנסת מכהנים בעבר ובהווה בליכוד אשר היו שותפים אף הם למהלך הסיוע לאנשי גוש קטיף. אנו בטוחים שזאב אלקין יהיה שליח נאמן לעם ישראל ולארץ ישראל ומאמינים שהוא האיש הנכון במשבצת העולים החדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully