וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטח קסאמים בנגב, 2 פלסטינים נהרגו מאש צה"ל

יהושע בריינר וניר יהב

2.12.2008 / 17:19

מהבוקר נפלו 4 רקטות קסאם וכ-20 פצמ"רים במערב הנגב, אך לא גרמו לנפגעים. חיל האוויר תקף בדרום הרצועה והביא למותם של שני נערים ולפציעתם של 4 נוספים

שלוש רקטות קסאם ושבע פצצות מרגמה נורו הערב (שלישי) לעבר מערב הנגב. שתיים מהרקטות נפלו בשטחים פתוחים במועצה האיזורית שער הנגב, ורקטה נוספת נפלה בשטח פתוח במועצה האיזורית אשכול. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם כל נזק. מוקדם יותר נפלו עוד כ-15 פצצות מרגמה ורקטת קסאם במועצה האיזורית אשכול. גם אז לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, נטלה אחריות לירי של שש מפצצות המרגמה.

מוקדם יותר דיווחו מקורות פלסטינים כי שני נערים פלסטינים, בני 15 ו-17, נהרגו וארבעה נוספים נפצעו בתקיפה של חיל האוויר על חוליית חמושים ממזרח לרפיח בדרום רצועת עזה. קודם לכן דיווחו הפלסטינים כי כוחות צה"ל פועלים באזור ממזרח לרפיח שבדרום רצועת עזה וכי הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין א-קסאם, ירתה לעברם 6 פצצות מרגמה. על פי הדיווח, מצבו של אחד הפצועים מוגדר קשה והוא הועבר לבית החולים האירופי ברצועת עזה. שני ההרוגים הם רמזי א-דהיני ואחמד חאמד. חמאס מסר כי אחד מאנשיו נפצע בתקיפה.

חיל האוויר אישר כי תקף בצהרים חוליית משגרי פצצות מרגמה סמוך לשדה התעופה הישן דהניה בדרום רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר, כי מדובר בחוליה ששיגרה מוקדם יותר מספר פצצות מרגמה לעבר שטח המועצה האזורית אשכול. מאז הבוקר נפלו בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול רקטת קסאם אחת ושלוש פצצות מרגמה. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully