וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל לא תיכנע לסרטן

נעמה טלמור

2.12.2008 / 13:25

טל אביטבול חולה בסרטן מגיל 7. בכדי שחייה יינצלו עליה לטוס עד סוף השבוע לטיפולים בארה"ב. 30 אלף דולר עדיין חסרים

טל אביטבול, בת 15 מקרית גת, חולה כבר שמונה שנים במחלת הסרטן. לפני מספר חודשים, הסרטן מסוג נרו-בלסטומה, התפשט מהכליות אל הכבד, והרופאים הורו להטיסה בדחיפות לבית חולים בסן פרנסיסקו על מנת לעבור טיפול שעשוי להציל את חייה. עלות הטיפול נאמדת בכ-80 אלף דולרים, ועד לשבת הקרובה, המועד בו הסכים בית החולים בארצות הברית לקבל את טל, על משפחתה לאסוף עוד כ-30 אלף דולר להשלמת הסכום.

"הזמן עומד לנו מלכת", סיפרה לוואלה! חדשות דוריס, אמה של טל, "בעת האחרונה הוצאנו בכל חודש 45 אלף שקלים על טיפולים ניסיוניים. שמונה שנים מימנו לבדנו את ההוצאות האדירות, כעת לא נותרה לנו כל ברירה, פשוט נותרנו ללא אמצעים".

טל, בת הזקונים במשפחתה, כבר לא הולכת לבית הספר מאז אוגוסט האחרון, אז התפרצה המחלה בגופה באופן אלים. "הלוואי שטל הייתה מצליחה לנהל חיים רגילים" סיפרה דוריס בעצב, "היא כבר לא הולכת בכלל לבית הספר, את החברות שהייתה מבקרת היא כבר לא יכולה לבקר, היא כל הזמן עייפה וחלשה".

"היה לנו חלום רע בשמונה השנים האחרונות, אנחנו רוצים להתעורר כבר מהחלום הזה. הכי היינו רוצים לחזור לשגרה כמו כל אדם אחר ופשוט לשכוח מכל מה שהיה". דוריס מנהלת ביד רמה את המאבק על חייה של טל, מפרופסור אחד למשנהו, דרך בנקים וקופת החולים שעוד לא מאשרת להם את השתתפותה, היא מתרוצצת עד לנסיעה המיוחלת בשבת הקרובה. "אין לנו דבר כזה יום שגרתי, אני כבר מחכה ליום כזה בכיליון עיניים".

לתרומות חשבון מס' 180122 בנק דיסקונט קריית גת, סניף מס' 131 ע"ש דוריס אביטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully