וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רן ארז מקדם את מפלגתו בכספי ארגון המורים"

נעמה טלמור

2.12.2008 / 12:15

במכתב שהעביר המועמד לראשות הארגון דודי פרידמן למבקר המדינה, נטען כי רן ארז מנהל קמפיין אישי נגד תמיר, במימון כספי הארגון

דודי פרידמן, המועמד לראשות ארגון המורים, פנה למבקר המדינה בטענה שהקמפיין האישי שמנהל רן ארז נגד שרת החינוך, ממומן מכספי ארגון המורים לצורך קידום מפלגתו החדשה של ארז.

פרידמן פנה במכתב חריף למבקר המדינה, השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס, בטענה כי הקמפיין אותו מנהל בשבועות האחרונים רן ארז, יו"ר ארגון המורים הנוכחי, נגד שרת החינוך יולי תמיר, משמש אותו לקידום מפלגתו החדשה.

במכתבו כתב פרידמן כי "קיים חשד שקמפיין יקר זה, הממומן מן הקופה של ארגון המורים, שחורט על דגלו כי הוא ארגון בלתי מפלגתי, מיועד לשרת את האינטרס של מר רן ארז והמפלגה החדשה שהקים כדי לסייע להם בהתמודדותם בבחירות לכנסת, תוך עקיפת חוק מימון מפלגות. אם אכן קיים בסיס לחשדות הללו", הוסיף פרידמן, "אזי מדובר בפרשה חמורה ביותר".

לאחרונה הקים ארז מפלגה חדשה בשם "מהפך בחינוך", שעתידה לרוץ בבחירות הכלליות לכנסת. בשבועות האחרונים הוא מנהל קמפיין אישי נגד תמיר, בדומה לזה שניהל מול לימור לבנת בתקופת כהונתה כשרת החינוך. לטענת ארז, משרד החינוך ושרת החינוך אינם עומדים בהתחייבויות עליהן הסכימו בסוף שביתה בת חודשיים בתיכונים בשנת הלימודים הקודמת. בהמשך לכך הכריז ארגון המורים בתחילת השבוע על סכסוך עבודה ארצי נגד משרד החינוך, דבר שיקנה לארז אפשרות להתחיל בשיבוש הלימודים כבר בעוד עשרה ימים.

"אני המום ממאות אלפי השקלים מכספי המורים שזורמים לקמפיין המיותר הזה", זעם פרידמן, "כספי המורים מיועדים לשימור וקידום מעמד המורה ולא להשחרת פניו של שר כזה או אחר. נראה כי רן ארז נמצא בפאניקה, הוא מבין שהספינה מיטלטלת והוא בדרך החוצה לאחר 20 שנות שלטון בארגון המורים. במקום לקחת אחריות על כישלון השביתה שיזם, הוא מפיל אחריות על אחרים". מארגון המורים נמסר כי "הנושא אינו ראוי לתגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully