וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוה"ד של דרור אלפרון: "ההר הגבוה הופך לגבעה"

עדי שמחוביץ

2.12.2008 / 10:42

נפתח משפטו של אלפרון. לדברי עוה"ד קיימות ראיות "בעייתיות". אהובה אלפרון: "אני מקווה שיהיה לנו כוח להמשיך. הכוכב האמיתי איננו"

משפטם של דרור אלפרון – בנו של יעקב אלפרון שנרצח לפני כשבועיים בפיצוץ רכבו בתל אביב – ובן משפחה נוסף, קטין, נפתח הבוקר (שלשי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב. השניים מואשמים בסחיטה באיומים של מארגן מסיבות מתל אביב.

בפתח הדיון הודתה אהובה אלפרון, אשתו של יעקב ואמו של דרור, לעם ישראל על התמיכה בה ובמשפחתה ואמרה: "אני מקווה שיהיה לנו כוח להמשיך. הכוכב האמיתי כבר איננו". גם אחיו של יעקב, זלמן אלפרון, היה נוכח בבית המשפט.

עורך דינו של דרור, יניב שגב, אמר עם סיום הקראת כתב האישום: "אנחנו כפרנו בהאשמות. עדיין חסר לנו חומר חקירה. לכן, לא יכולנו להגיב בצורה מפורטת. כשנקבל את כל חומר החקירה, נהיה ערוכים להגיב. על פניו, בחומר שנמצא ברשותנו יש בעייה, ובעייה לא קטנה. ההר הגבוה הולך והופך לגבעה".

שגב התייחס גם לפרסומים לפיהם דרור הוא היורש של אביו בארגון הפשע שבראשו עמד לכאורה טרם נרצח . "דרור אינו יורש. הוא אינו קשור לזה. הוא אינו אלא בנו הבכור של אביו, זכרונו לברכה. דרור לא בחר ולא בוחר בדרך הקשה". הדיון הבא במשפט יערך ב-25 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully