וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשות ווטש בחברון: הותקפנו ע"י מתנחלים

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

2.12.2008 / 9:23

לדבריהן, מתנחלים מחברון תקפו אותן באבנים, בעוד אישים ידועים עמדו מהצד. "לא היה שום נציג משטרתי שיעצור את ידויי האבנים"

"ניצלנו בנס" – כך העידה הבוקר (שלישי) בקול רועד חגית בק, חברת ארגון 'מחסום ווטש', לאחר שלדבריה היא וחברותיה הותקפו באבנים על ידי חבורת מתנחלים בסמוך ל'בית המריבה' בחברון. בשיחה עם וואלה! חדשות שחזרה בק את האירוע, שבו היא וחברותיה לארגון נאלצו לעבור ליד 'בית המריבה' בעיר במטרה לעבור בין המחסומים.

"הגענו הבוקר כמדי בוקר לעשות משמרת במחסומי חברון", אמרה בק. "כשעברנו ליד בית המריבה ראינו על הכביש המון אבנים וזכוכיות. ירדתי למספר שניות מהאוטו כדי לצלם כמה תמונות ולפתע חבורה של 60-70 מתנחלים, מתוכם 12 רעולי פנים, התקרבו אליי ואל האוטו. ראינו אותם משליכים אבנים על פלסטינים ומכוניות של פלסטינים ולפתע האבנים הושלכו גם אליי".

לדבריה, ג'יפ ובו שלושה חיילים ביקש ממנה שתעזוב את המקום. "נכנסתי במהרה לאוטו וברחנו על נפשנו", אמרה. "הפנס של האוטו התעקם, המראה נשברה והרבה חלקים באוטו זקוקים כעת לעבודת פחחות. למזלנו לא נפגענו וגם השמשות באוטו לא נפגעו". בק סיפרה עוד כי בין המפגינים עמדו ברוך מרזל ואישים נוספים שלא הראו התנגדות לידויי האבנים עליה ועל חברותיה. "לא היה שום נציג משטרתי שיעצור את ידויי האבנים. אנחנו הולכות להגיש כעת תלונה במשטרה", הוסיפה.

פעיל הימין הקיצוני ברוך מרזל שנכח במקום מסר לוואלה! חדשות בתגובה כי "מי שבאות כמרגלות לעשות נזק ליהודים ופועלות לטובת הערבים, שלא יתפלאו שמתייחסים אליהם כאל מרגלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully