וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בת 7 הותקפה מינית בצהרון בצפון ת"א

נתיב נחמני

2.12.2008 / 11:30

הילדה סיפרה במשטרה כי אלמוני ניגש לעברה וביצע בה מעשה סדום. צוות בית הספר והמשטרה פתחו בסריקות, אך עדיין לא אותר מבצע המעשה

ילדה בת 7 מבית ספר בצפון הישן של העיר תל אביב, התלוננה שלשום (ראשון) בתחנת המשטרה לב תל אביב, כי אלמוני ביצע בה מעשה סדום ונמלט מהמקום. מתלונת הילדה עולה כי בזמן שהותה בצהרון, קרא לה אדם שהיה מחוץ לגדר בית הספר ולאחר מכן אחז בה בכוח וביצע בה מעשה סדום.

הילדה ניגשה מייד לאחר האירוע לאחד המדריכים בבית הספר בו היא לומדת וסיפרה לו את שאירע. המדריך ושומרי בית הספר ניסו לאתר את מבצע המעשה, אך ללא הצלחה. גורם בבית הספר סיפר לוואלה! חדשות כי "על פי תיאור הילדה, מבצע המעשה הוא גבר מתקרח בשנות ה-40 לחייו".

הגורם הוסיף כי "לאחר שהאירוע נגמר, הילדה רצה לספר לאחראי המועדונית את מה שהאיש הזה עשה לה. מייד לאחר מכן רצנו לנקודה בגדר שבה כביכול קרה האירוע, אך לא מצאנו שם את מבצע המעשה. ניסינו לחפש אותו ברחובות שמסביב לבית הספר, אבל הוא כבר נעלם".

צוות בית הספר מסר כי בשלב זה הוא אינו מעוניין להתייחס למקרה. הילדה שהגיעה עם אמה לתחנת המשטרה נחקרה ומסרה עדות ראשונית לחוקרת ילדים. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת ושמבצע המעשה עדיין לא נעצר. גורם בבית הספר אמר כי בעת האירוע שהתה הילדה לבדה בחצר האחורית של המוסד וזאת בזמן ששאר הילדים והאחראים עליהם, עסקו בפעילות בחצר הקדמית של בית הספר.

ממשרד החינוך נמסר, כי הוא "רואה בחומרה את האירוע שהתרחש בצהרונית בית הספר ומקווה שמבצע המעשה הנפשע ייתפס על ידי המשטרה". במקביל לחקירת המשטרה המתנהלת בנושא הורתה מנכ"לית משרד החינוך, שלומית עמיחי, על הקמת צוות בדיקה שיבדוק את השתלשלות האירועים ויגיע למסקנות המתבקשות . ממשרד החינוך הוסיפו, כי בימים האחרונים נכנסו צוותים של השירות הפסיכולוגי והייעוצי בתל אביב לכיתות, שוחחו עם התלמידים ותדרכו את צוות המורים.

מעיריית תל אביב נמסר כי "עם היוודע הדבר למדריך המועדונית, הוזעקה למקום המשטרה שהחלה לפעול לאיתור הפוגע באופן מיידי. הורי התלמידה מצויים בקשר עם פסיכולוגית השירות הפסיכולוגי-חינוכי של מינהל החינוך בעירייה. מורי בית הספר כונסו ותודרכו ע"י צוות פסיכולוגי לקיים שיחות הכוונה לילדים, ובעצה אחת עם מועצת ההורים הוציאה מנהלת בית הספר מכתב מידע לכל הורי התלמידים. נוסיף כי במקביל לחקירת המשטרה, יקיימו העירייה ומשרד החינוך תחקיר לבירור האירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully